וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: רוב להדחת אירה ויגדורצ'יק מתפקיד מאמנת נבחרת ההתעמלות

19.7.2017 / 6:37

יו"ר האיגוד רזי פלד, שמעוניין לסיים את תפקידה, מקבל תמיכה ממרכז מכבי המהווה רוב בהנהלה. אם אכן יוחלט להעלות את הנושא להצבעה בישיבת האיגוד בשבוע הבא, החלפתה אמורה לעבור

המאמנת אירה ויגדורצ'יק עם בנות נבחרת ההתעמלות האומנותית, ריו 2016. רויטרס
הסוף קרב? ויגדורצ'יק/רויטרס

כוונת איגוד ההתעמלות להדיח את אירה ויגדורצ'יק מתפקידה כמאמנת הלאומית של נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית הגיעה עד למרכזים וכעת נראה שמדובר בקרב כיפופי ידיים בין הפועל למכבי, כאשר יושב ראש איגוד ההתעמלות רזי פלד נמצא באמצע עם נטייה ברורה מצדו לסיים את תפקידה של ויגדורצ'יק.

היום (רביעי) בשעות הצהריים צפוי פלד לקיים דיון בו יטלו חלק נציג מכל מרכז, מנכ"לית איגוד ההתעמלות ומנהל הנבחרת. הדיון הזה הינו דיון מקדמי לקראת ישיבת הנהלת האיגוד שתיערך בעוד שבוע ובה צפוי פלד להביא להצבעה את נושא הדחתה של ויגדורצ'יק. כזכור, אתמול פורסמה השתלשלות הפרשה ששיאה בהחלטה של ויגדורצ'יק לא לצאת בראש הנבחרת לאליפות העולם שתיערך בפזארו שבאיטליה וביטול השתתפות הנבחרת בתחרויות מבחן בקאזאן, מינסק וברלין.

התכנית להדיח את ויגדורצ'יק שפורסמה אתמול, גררה תגובות משני המרכזים. מרכז הפועל תומך במאמנת שהיא חלק מהפועל חולון ואילו מרכז מכבי עומד מאחורי פלד שרוצה לסיים את ההתקשרות עם המאמנת ולמנות צוות חדש במקומה. יש לציין כי למרכז מכבי יש רוב בהנהלת איגוד ההתעמלות וכן לפלד מתוקף היותו יושב הראש יש שני קולות כך שאם הנושא אכן יעלה להצבעה בעוד שבוע, לא אמורה להיות לתומכי הדחתה של ויגדורצ'יק באיגוד שום בעיה, לפחות על הנייר, להשלים את המהלך. כך או אחרת, אחרי הפגישה היום בצהריים ניתן יהיה להבין האם פלד הולך עם המהלך עד הסוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully