וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שם סוף לשמועות: אנטוניו קונטה חתם לשנתיים נוספות בצ'לסי

למרות הדיווחים על כך שהוא צפוי לעזוב אחרי עונה אחת, המאמן האיטלקי האריך את חוזהו בקבוצה אותה הוא הוליך לאליפות מרשימה. קונטה: "עבדנו קשה כדי להשיג משהו מדהים שאני גאה בו"

אתר רשמי

למרות שהוליך את צ'לסי לאליפות מרשימה, עתידו של אנטוניו קונטה כמאמן הבלוז היה ממש לא ברור, אבל הערב (שלישי) הקבוצה שמה סוף לשמועות כשהודיעה על החתמתו של המאמן לשנתיים נוספות.

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה. רויטרס
לא הולך לשום מקום. קונטה/רויטרס

קונטה, שידריך את צ'לסי במסע ההכנה שלה באסיה שבו היא תפגוש את ארסנל, באיירן מינכן ואינטר, אמר אחרי ההודעה: "אני מאוד שמח להאריך חוזה בצ'לסי. עבדנו קשה מאוד בשנה הראשונה שלנו כדי להשיג משהו מדהים ואני מאוד גאה בזה. עכשיו אנחנו צריכים לעבוד אפילו חזק יותר כדי להישאר בטופ. האוהדים של צ'לסי נותנים לי כל כך הרבה תמיכה מאז שהגעתי לפה לפני שנה וזה חשוב שנמשיך להצליח ביחד".

כאמור, קונטה הוליך את צ'לסי לאליפות הפרמיירליג כבר בעונתו הראשונה במועדון. הוא הוביל אותה לשיא של 30 ניצחונות בעונה אחת, כמו גם שיא של 13 ניצחונות רצופים. הוא גם הגיע לגמר הגביע האנגלי שם הפסיד לארסנל. קונטה עשה את הפריצה הגדולה שלו כמאמן יובנטוס אותה הוא אימן בהצלחה בין השנים 2011 עד 2014 ולאחר מכן אימן שנתיים את נבחרת איטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully