וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא גיא מלמד: מכבי פתח תקוה ניצחה 1:2 את אריס לימאסול

18.7.2017 / 20:05

רומאריו פירס (45 בפנדל) והמחליף עידן אהדנני (79) הכריעו במבחן הראשון של קובי רפואה מול המועדון מקפריסין. תומאש סיבוק פתח בהרכב. בשישי: זלאגרסגי ההונגרית ממתינה ללוזונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקני מכבי פתח תקוה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי פתח תקוה פתחה הערב (שלישי) רשמית את משחקי האימון שלה במחנה באוסטריה, כשהתמודדה מול אריס לימאסול הקפריסאית. המשחק הסתיים בניצחון 1:2 במבחן הראשון של קובי רפואה. את השערים הבקיעו רומאריו פירס (45, בפנדל) והבלם המחליף עידן אהדנני (79).

ההרכב שפתח במשחק: צחי גיגי; עודד אלקיים, עומר דנינו, תומאש סיבוק, אורי מגבו; רומאריו פירס, יובל שבתאי, לידור כהן, מנור סולומון, רישאר סומא, יובל אבידור.

כל שחקני הקבוצה יצאו למחנה, פרט לגיא מלמד שנשאר בארץ לאור פציעה שעבר והמגעים עם ויטסה ארנהם ומכבי תל אביב בעניינו. ללא קשר אליו, קובי רפואה ועומר גולן עמלים כדי למצוא חלוץ זר, שיגיע במקום מיחאי רומן.

עוד בנושא
קרויף העיר לשחקני מכבי תל אביב: "היציאה שלנו להתקפה מסורבלת"
טרויסי למכבי חיפה: לא אחתום. מיז'ייבסקי הפולני מועמד

תומאש סיבוק שחקן מכבי פתח תקוה. אתר מכבי פתח תקוה,
סיבוק/אתר מכבי פתח תקוה

ביום שישי תתמודד הקבוצה מול זלאגרסגי ההונגרית, שהתפרסמה כשניצחה את מנצ'סטר יונייטד 0:1 במוקדמות הצ'מפיונס ב-2002, אך הפסידה 5:0 בגומלין. היא תנעל את המחנה ביום ראשון במשחק מול בלדייספור הטורקית, שסיימה במקום השביעי בעונה שעברה.

במועדון התייחסו הבוקר לעובדה שזה נכלל ברשימת "ששת המועדונים הגדולים" של מנהלת הליגה והחליף את הפועל תל אביב שירדה לליגה הלאומית. "ההחלטה נקבעה לפי ארבעה קריטריונים, אבל הנתון המעניין הוא העלייה הגדולה באחוזי הרייטינג", אמרו במועדון. "זה נבע כמובן מהכדורגל האטרקטיבי שלנו ברוב שלבי העונה שעברה. נקווה להמשיך את היכולת גם בעונה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully