וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוני יזרעאלי שוחרר מהפועל חולון: "שמו יהיה חקוק לנצח באותיות קידוש לבנה"

18.7.2017 / 16:04

הרכז בן ה-32 סיים את דרכו אחרי ארבע שנים רצופות וחמש בסך הכל במועדון. היו"ר איתן לנציאנו: "יום לא פשוט, מאחל לו בהצלחה". יזרעאלי מבוקש במספר קבוצות מהלאומית, כמו גם במכבי אשדוד

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל חולון הודיעה היום (שלישי) על שחרורו של גוני יזרעאלי. לאחרונה התקיימו שיחות בין הצדדים בנוגע לאפשרות שהשחקן ימשיך לעונה חמישית ברציפות במועדון, אך המגעים לא הבשילו לכדי סיכום. "הנהלת הפועל חולון מודה לגוני יזרעאלי על תרומתו הגדולה ויוצאת הדופן בארבעת השנים האחרונות", נמסר מהמועדון. "אנו מאחלים לגוני הצלחה רבה בהמשך דרכו, המועדון ימצא את המקום והזמן הראוי על מנת להביע תודה והערכה לה ראוי השחקן".

יו"ר המועדון איתן לנציאנו הוסיף: "לאור הנסיבות שנוצרו נאלצנו להיפרד מגוני לאחר ארבע שנים רצופות ובסך הכל חמש שנים במועדון. לי באופן אישי זה יום לא פשוט ולא קל, אבל זה החלק הקשה במקצוע הזה. בשמי ובשם ההנהלה, הצוות ובשם אוהדי הקבוצה אני רוצה לאחל לגוני הצלחה בהמשך הדרך. שמו של גוני יהיה חקוק לנצח באותיות קידוש לבנה בתולדות המועדון ואין לי ספק שדרכינו ישתלבו שוב בהמשך".

הרכז בן ה-32 שסייע לחולון לזכות באליפות היסטורית מועמד למספר קבוצות מהליגה השנייה שכבר הביעו בו עניין, כמו גם למכבי אשדוד.

עוד בנושא:

יצחק פרי: "לא חושב שקבוצה שגידלה את שון דאוסון צריכה לקרוא על זה באינטרנט"
מלחמת ההישרדות הובילה לפיצוץ: מה גרם לפרידה של עודד קטש והפועל אילת?
התחום האפור: מה אפשר ללמוד מהפעולות של מכבי תל אביב

גוני יזרעאלי שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
סופה של תקופה. יזרעאלי/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully