וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרובוקטיבי וחידתי": ווסטברוק נבחר לספורטאי האופנתי בעולם

'ספורטס אילוסטרייטד' דירג את 20 הספורטאים המובילים בתחום האופנה, והעניק את המקום הראשון לכוכב ה-NBA הצבעוני. סרינה במקום השלישי, פדרר רביעי, לברון חמישי ורונאלדו במקום ה-11

שחקן אוקלהומה סיטי ראסל ווסטברוק. GettyImages
מתלבש בכיר. ראסל ווסטברוק/GettyImages

הספורטאים המובילים בעולם הם כבר מזמן לא רק דמויות נערצות בתחומי המגרש (או האצטדיון), והם אינם נמדדים רק על פי יכולתם המקצועית. רבים מהם נחשבים גם לאייקוני אופנה, וב'פסורטס אילוסטרייטד' החליטו לא להתעלם מכך. המגזין הנחשב פרסם היום (שלישי) את דירוג 20 הספורטאים המובילים בעולם בתחום האופנה. את הרשימה מובילים שחקני NBA ו-NFL (חמישה מכל ענף), ומכילה ספורטאים משלל ענפים שונים (כדורגל, טניס, הוקי, פורמולה 1).

עוד בנושא

ללא לונזו בול: הלייקרס ניצחו את פורטלנד וזכו באליפות ליגת הקיץ
מאני טיים: האם תצליחו לנחש איזה שחקן NBA ירוויח העונה יותר?
התסכול של לברון ג'יימס הולך וגובר, יוסטון רוקטס מוצעת למכירה

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
"מגוון מאוד". כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

למקום הראשון הגיע אחד האנשים הצבעוניים ב-NBA, כוכב אוקלהומה סיטי ראסל ווסטברוק. "הוא המתלבש הכי פרובוקטיבי, מוחצן וחידתי בליגה", נכתב במגזין. אחריו, במקום השני, דורג שחקן ה-NFL ויקטור קרוס. רוג'ר פדרר, שזכה השבוע בגרנד סלאם ה-19 שלו בקריירה, נבחר למקום הרביעי ("הסטייל שלו נצחי"), אך הוא לא הטניסאי הראשון ברשימה, שכן סרינה וויליאמס דורגה שלישית ("העוצמה שלה היא הצהרת אופנה"). את החמישייה הראשונה סוגר לברון ג'יימס ("לא משנה מה הוא לובש, זה מתאים").

הכדורגלן הראשון (והיחיד) מבין ה-20 הוא כריסטיאנו רונאלדו, שהגיע למקום ה-11. "הוא מגוון מאוד, אבל נראה הכי טוב בג'קט עור וחולצה קצרה", נכתב על כוכב ריאל מדריד, שבוודאי לא מרוצה במיוחד מהמיקום שלו ברשימה.

ספורטאים בולטים נוספים ברשימה: דויין וייד (4), לואיס המילטון (8), אנדרה איגודאלה (9), מריה שראפובה (10), טום בריידי (12), קאם ניוטון (14) וכרמלו אנתוני (18).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
כרמלו אנתוני, כריס פול, דווין וייד, לברון ג'יימס. AP
לברון ג'יימס, דווין וייד וכרמלו אנתוני עם כריס פול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully