וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישי כדיר הוצג בעירוני נס ציונה: "מאוד שמח ונרגש להיות פה"

18.7.2017 / 15:20

העולה החדשה לליגת העל הציגה את הרכש הנוצץ שלה: "אני הרבה שנים בליגה כדי לדעת שאפשר ליצור משהו טוב, השמיים הם הגבול". המאמן, נדב זילברשטיין: "מהלך שעבדנו עליו המון זמן"

שחקן עירוני נס ציונה אלישי כדיר. ברני ארדוב
שוב מחליף קבוצה. כדיר/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה הציגה היום (שלישי) באופן רשמי את הרכש הראשון והנוצץ שלה לקראת עונת 2017/18, אלישי כדיר, במסיבת עיתונאים מיוחדת שנערכה בעיר. כדיר חתם שלשום על חוזה לשנתיים במושבה, כשהוא מקרב את הקבוצה של נדב זילברשטיין להשלמת הסגל הישראלי. מתחילת הקיץ הוא היה מועמד למספר קבוצות, אך העדיף את נס ציונה, בה ישתף פעולה עם חברו הטוב טל דן.

כדיר (29, 2.02) העפיל לשבעה פיינל פורים מתוך התשעה האחרונים. הוא גדל במחלקת הנוער של עירוני רמת גן ושיחק עם הקבוצה שלוש עונות בליגת העל לפני שעבר לגלבוע/גליל, ובשנתיים שם הוביל את הקבוצה לצמרת, כשבעונת 2009/10 זוכה בתואר ה-MVP של ליגת העל ומוביל את האדומים לאליפות. כדיר עבר למכבי תל אביב אך מיד הושאל למכבי חיפה, כשלאחר מכן הוא עולה לבירה להפועל ירושלים. אחרי שנתיים וחצי באדום נדד להפועל אילת, היה אחד השחקנים המובילים של הקבוצה ורשם שנתיים וחצי טובות מאוד. בקיץ שעבר עבר לראשון לציון ורשם 8 נקודות ו-5.8 ריבאונדים למשחק בליגה, כשבפלייאוף הוא משתדרג ל-10.5 נקודות ו-5 ריבאונדים בממוצע.

נס ציונה שבה העונה לליגת העל אחרי עונה אחת בלבד בליגת המשנה. הכתומים בחרו לשמור על לא מעט שחקנים שעזרו להם לחזור לליגה הבכירה, בראשם הקפטן טל דן. לצידו ימשיכו הגארד-פורוורד הוותיק אלעד הופמן, הרכז גיל אמיתי, הקלע גולן גוט והסנטר רביב פיטשון.

עוד בנושא:

התחום האפור: מה אפשר ללמוד מהפעולות של מכבי תל אביב
מכבי ראשון לציון: סיגרס צפוי לחתום אם לא ייבחר בדראפט הקוריאני
שון דאוסון חתם בבני הרצליה: "רציתי להרגיש אהוב ומוערך"

שחקן עירוני נס ציונה אלישי כדיר. ברני ארדוב
"אשמח לעזור". אלישי כדיר/ברני ארדוב

"מאוד שמח להגיע לפה", אמר כדיר, "כל האנשים שהיו מעורבים רק חיזקו את ההרגשה שלי. בהתחלה היו חששות, אבל ברגע שישבתי עם נדב הייתה הרגשה טובה וזה חיזק את הרצון שלי להיות פה. אני מאוד שמח, מקום כמו נס ציונה תמיד שואף גבוה, אנחנו מתחילים על הנייר כעולה החדשה, אבל אני הרבה שנים בליגה כדי לדעת שאפשר ליצור משהו טוב ולהתקדם הלאה. הציפיות מבחינתי הן להיכנס לשמינייה הראשונה, אבל השמיים הם תמיד הגבול, נרגש להיות פה. אי אפשר להבטיח פיינל פור, לכל עונה יש DNA משלה, המועדון מכוון גבוה ורוצה להתקדם. אשמח לעזור ולהיות חלק מזה, בשביל זה הגעתי. מה יקרה בסוף השנה, לא יודעים. אם זה יסתיים ככה, אני מאוד אשמח".

המאמן, נדב זילברשטיין: "אני מאוד שמח על ההחתמה של אלישי. זה מהלך שעבדנו עליו המון זמן, רצינו להביא את אלישי מהרגע שהתחלנו לעבוד לקראת העונה הבאה. רוצה לאחל לו בהצלחה פה, וקודם לכן לו ולנבחרת באליפות אירופה הקרובה. אלישי יתרום לנו ניסיון ומהאישיות שלו, השם שלו מזוהה עם הצלחה, הוא יצטרף לחדר ההלבשה המצוין שיש לנו, חבר'ה שמאוד רוצים להצליח, חבר'ה שמזוהים עם המקום, הקהילה והקהל שיש לנו. זה צעד ראשון, מעבר לחבר'ה שממשיכים איתנו שמצהיר איזושהי הצהרה לאן אנחנו רוצים ללכת".

טל דן, קפטן הקבוצה: "כולם יודעים כמה אני ואלישי חברים טובים, כמה הייתי מאושר שעלתה אופציה שהוא יבוא לשחק איתנו. מאוד מעריך אותו בתור בן אדם, הוא יביא מהניסיון שהוא מביא. הוא יתרום מקצועית וחברתית, אחד הדברים הכי חשובים זה שיהיו בקבוצה בני אדם, והוא תוספת משמעותית לכוח הזה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully