וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: סיגרס צפוי לחתום אם לא ייבחר בדראפט הקוריאני

18.7.2017 / 11:46

הגארד (31, 1.93) שהצטיין בעונה שעברה בגלבוע/גליל ואף נבחר לשחקן השישי של העונה, יגיע לעיר היין אם לא ייבחר בדראפט שנערך בימים אלה בלאס וגאס. רשם אשתקד 17.1 נקודות למשחק

צילום מסך

מכבי ראשון לציון תדע במהלך 48 השעות הקרובות האם ג'ייסון סיגרס, שחקנה של גלבוע/גליל, יצטרף אליה או שיעזוב את ישראל. השחקן סיכם את תנאיו בעיר היין לשנתיים הקרובות, אך הוא משתתף בדראפט של הליגה הקוריאנית שנערך בימים אלה בלאס וגאס, ואם ייבחר יבוטל ההסכם מול ראשון לציון. על פי ההערכות, לסיגרס יש סיכוי אמיתי להיבחר בדראפט, ובמועדון ממתינים לתוצאות.

סיגרס (31, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת אלבני בניו יורק וברקורד שלו תקופה מרשימה מאוד בצרפת. את הקריירה החל בבאקן ברס הדנית, ואחרי עונה אחת בליגה השוויצרית הגיע לראשונה לצרפת ורשם קדנציות בליל ולרואן. סיגרס נבחר פעמיים לשחקן השנה בליגה השנייה, ואחרי שבלט בעונת 2012/13 בליל, הצטרף לשטרסבורג שנלחמה על האליפות ורשם 10.5 נקודות בממוצע למשחק. בעונת 2013/14 רשם 26.1 נקודות למשחק בבולזק מהליגה השנייה, ובעונה לאחר מכן המשיך לסנט קווטין.

בקיץ 2015 עזב את צרפת והצטרף לגלבוע/גליל בליגה הלאומית ותרם 19.7 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים בממוצע. בפלייאוף השתפר ל-22.4 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים למשחק ועזר לצפוניים לעלות לליגת העל. אשתקד היה סיגרס מהפתעות העונה בליגת העל, נבחר לשחקן השישי של העונה ורשם 17.1 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק.

הסגל של שמוליק ברנר בעיר היין כולל נכון לשלב הזה ארבעה שחקנים בלבד - הקפטן ניצן חנוכי, הגארד אבי בן שימול והסנטר עידן זלמנסון, שכולם מחזיקים בחוזים מהעונה שעברה, והרכז עודד ברנדווין שחתם על חוזה חדש לשנתיים במהלך הפגרה.

עוד בנושא

זה שבא וזה שעזב: שון דאוסון חתם לשנתיים בבני הרצליה
כרם משעור ביקש להשתחרר מסגל נבחרת ישראל ליורובאסקט בשל פציעה
שחקני נבחרת ישראל לצידו של איתי שגב: "מותר לכדורסלן לשאול שאלות"

שחקן גלבוע/גליל ג'ייסון סיגרס. אדריאן הרבשטיין
קוריאה או ראשון לציון? ג'ייסון סיגרס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully