וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרם משעור ביקש להשתחרר מסגל הנבחרת ליורובאסקט בשל פציעה

18.7.2017 / 8:02

הפורוורד החדש של מכבי תל אביב מתלונן על כאבים בכתפו, ביקש שלא להיכלל בסגל הלאומי וצפוי להגיע לארץ על מנת להבדק אצל רופא הנבחרת. ג'ייק כהן עשוי להצטרף לאימונים בשלב מאוחר יותר

עריכת וידאו: שניר דבוש

שחקנה החדש של מכבי תל אביב כרם משעור לא יחל את אימוני נבחרת ישראל היום (שלישי) ביחד עם שאר שחקני הסגל, לאחר שהתלונן על פציעה, והוא צפוי להיבדק על ידי רופא הנבחרת יוסי וייס בימים הקרובים כדי לבדוק את חומרתה. משעור העביר לפני כעשרה ימים מכתב לראשי איגוד הכדורסל כי בשל הפציעה בכתף, ממנה סבל בסיום העונה שעברה, הוא מבקש להשתחרר מהסגל ליורובאסקט. בנבחרת ישראל הבהירו למשעור שעליו להתייצב לבדיקות ולאחר מכן ייקבע האם ישתחרר מהסגל או לא.

אם משעור, שעל פי גורמים שונים התאמן מול אנשי מכבי תל אביב בשבוע שעבר בשעה שהיו בליגת הקיץ בוגאס, אכן לא יוכל להשתתף בקמפיין הוא יהיה השחקן השני שיוצא מהסגל מסיבה זו אחרי רביב לימונד. בסביבת הנבחרת הופתעו לרעה מבקשתו של השחקן, שכן הוא נחשב למועמד מוביל להכנס ל-12 הסופיים של שחקני הסגל.

עוד בנושא

סגל נבחרת ישראל לקראת פתיחת היורובאסקט צומצמם ל-16: מנקו, גינת וקולשוב שוחררו
שחקני הנבחרת תמכו באיתי שגב: "מותר לכדורסלן לשאול שאלות, מבקשים מהאיגוד לחזור בו"
קשיי השפה, הבקלאוות לחברים בנבחרת ותדמית נציג המגזר: דרכו של כרם משעור

כרם משעור בני הרצליה. לירון מולדובן
יחסר לאדלשטיין? משעור/לירון מולדובן

באימון הפתיחה היום יהיו רק 13 שחקנים, וזאת מכיוון שגם גל מקל לא נמצא עדיין בארץ ולא יעמוד לרשותו של המאמן ארז אדלשטיין. גם ג'ייק כהן לא צפוי להתאמן בשלב זה עם ישראל, אך עשוי להצטרף לאימונים בשלב מאוחר יותר. כהן, שיהיה בנבחרת רק אם ריצ'רד האוול ייפצע, ביקש לא לקצר את החופשה שלו, אך עדיין יעמוד לרשות הנבחרת אם יקראו לו. מנגד, מי שכן יהיו באימון הם: עומרי כספי, יוגב אוחיון, בר טימור, ריצ'רד האוול, עוז בלייזר, עמית שמחון, שון דאוסון, אלישי כדיר, עידן זלמנסון, אלכס צ'וברביץ', ליאור אליהו, יותם הלפרין וגיא פניני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully