וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון או ז'אורז'יניו עשויים לפתוח בהרכב בית"ר ירושלים בבולגריה

18.7.2017 / 7:57

מימר צפוי לערוך מספר שינויים לקראת הגומלין בבורגס ואמור לעבור למערך של שני בלמים. אוהדי הקבוצה יוכלו לצפות במשחק תמורת 3 יורו. במועדון עדיין ממתינים לתשובה מלוריין בנוגע לרוז, ארבייטמן חזר לתמונה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים תמריא היום (שלישי) בצהריים לבולגריה לקראת משחק הגומלין מול בוטב פלובדיב (1:1 במשחק הראשון). השחקנים יגיעו כבר הבוקר לשדה התעופה ואת האימון יערכו רק בערב בבורגס. שרון מימר לא תרגל אתמול הרכב כאשר בצוות המקצועי מתלבטים האם לפתוח בהרכב התקפי יותר עם יוסי בניון או ז'אורז'יניו ב-11.

בנוגע לקישור, המאמן יצטרך לקבל החלטה אם לפתוח עם קלאודמיר או דוד קלטינס, כאשר העדיפות היא לברזילאי. בכל מקרה נראה כי אופציית שלושת הבלמים תרד מהפרק והמאמן יעבור לשחק עם שניים, ככל הנראה דן מורי וטל כחילה. המאמן לקח את מרסל הייסטר לשיחה על הדשא אתמול ונראה כשהוא מסביר לו טקטית על הטעויות מהמשחק האחרון. הייסטר נראה חסר ביטחון בימים האחרונים ונראה שבבית"ר מנסים לעודד אותו. המאמן צפוי לערוך שיחה גם עם אריק סאבו, שעדיין לא מפגין יכולת דומה לזאת שנתן בסוף העונה שעברה.

עוד בנושא:

לינדזי רוז מתקרב לבית"ר ירושלים, הוראה לסגור את עומאר קוסוקו
לחץ אדיר בבית"ר ירושלים: "אסור לחזור על ההפקרות הטקטית"
הכירו את מאריטימו הפורטוגלית, היריבה האפשרית הבאה של בית"ר

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
המושיע של מימר? בניון/ברני ארדוב

מימר יערוך לשחקנים אסיפה הערב, בעיקר בנוגע לטעויות במשחק הראשון במושבה. בבית"ר אמרו אתמול: "אסור ליפול שוב מבחינה הגנתית, נגד ושאש הצלחנו לחפות על זה במשחק חוץ אבל לא כל פעם נוכל לעשות את זה, בוטב יותר חזקה ואם לא נבוא מוכנים במאה אחוז נעוף. לבולגרים יש יתרון שב-0:0 הם עולים והלחץ עלינו, נצטרך לשנות את זה".

נכון לאתמול בלילה עדיין לא ניתנה תשובה מלוריין בנוגע ללינדזי רוז. התשובה מתעכבת ובבית"ר כבר קיבלו החלטה כי אם לוריין תסכים לתנאים הבלם יצורף מיידית, ללא קשר לתוצאת המשחק בבורגס. לאחר שאלון תורג'מן חתם בהפועל חיפה ואם רוז יצורף, בית"ר תפתח במו"מ מיידי עם שלומי ארבייטמן.

עד עתה זכיין השידור הבולגרי לא סיכם עם אף גוף שידור ישראלי על שידור משחקה של בית"ר. בעקבות זאת הודיע הזכיין כי אוהדי בית"ר יוכלו לצפות במשחק דרך האינטרנט תמורת סכום של 2.99 יורו. בבית"ר הבינו אתמול כי מתקיים מו"מ במטרה להביא לשידור המשחק והוא כן צפוי להיות משודר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully