וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא לונזו בול: הלייקרס ניצחו את פורטלנד וזכו באליפות ליגת הקיץ

הרוקי המדובר הוכתר ל-MVP עם ממוצעים קרובים לטריפל דאבל ושיא אסיסטים, אך נעדר מהגמר בשל פציעה קלה. הלייקרס ניצחו 98:110. בוסטון החתימה את פול פירס ליום אחד כדי שיפרוש במדיה

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לונזו בול. רויטרס
סיפתח מושלם לקריירה. לונזו בול/רויטרס

ליגת הקיץ בלאס וגאס הגיעה הבוקר (שלישי) לסיומה, כשהלייקרס הוכתרו כאלופים אחרי ניצחון 98:110 על פורטלנד בגמר. הבחירה מספר 2 בדראפט לונזו בול, שסיפק הצגות מרשימות במשחקיו הראשונים בווגאס, לא שותף בשל פציעה קלה בקרסול ימין, אולם הוא הוכתר ל-MVP עוד לפני המשחק. בסך הכל, סיים בול עם הממוצעים הבאים: 16.3 נקודות, 9.3 אסיסטים ו-7.7 ריבאונדים. ממוצע האסיסטים שלו הוא הגבוה ביותר בתולדות ליגת הקיץ, וגם יתר המספרים שלו טובים יותר בהשוואה לסופרסטארים אחרים שעשו את טבילת האש הראשונה שלהם בקריירת ה-NBA בווגאס, כולל סטף קרי, ראסל ווסטברוק ואחרים.

כך או כך, הלייקרס הסתדרו היטב גם בלעדיו, בעיקר בזכות אחת מתגליות הקיץ קייל קוזמה, שנלקח בבחירה ה-27 על ידי הלייקרס ונראה מצוין בליגת הקיץ. הלילה קוזמה סיים עם 30 נקודות ו-10 ריבאונדים, כשהוא נעזר ב-23 נקודות של מאט תומאס, 20 של ואנדר בלו ו-15, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים של אלכס קארוסו. את הבלייזרס הוליך עוד רוקי מסקרן, קיילב סווניגן, שסיים עם 25 ו-12 ריבאונדים.

פרט לבול, חמישיית הטורניר הראשונה כללה גם את ג'ון קולינס (אטלנטה), ג'וש ג'קסון (פיניקס), דניס סמית' (דאלאס) וקיילב סווניגן (פורטלנד). החמישייה השנייה: שייק דיאלו (ניו אורלינס), בריאן פורבס (סן אנטוניו), קייל קוזמה (לייקרס), ויין סלדן (ממפיס) וג'ייסון טייטום (בוסטון).

קייל קוזמה, לוס אנג'לס לייקרס, מול ג'רון ג'ונסון, פורטלנד בלייזרס. AP
עוד פרוספקט מסקרן של הלייקרס. קוזמה מטביע/AP

* פול פירס חתם בבוסטון. כן, לא נפלה שום טעות. הסלטיקס החתימו הלילה את "האמת" על חוזה ליום אחד, כדי שיוכל לפרוש במדי הקבוצה בה החל את דרכו בליגה, שיחק 15 שנים וזכה באליפות ב-2008.

"זה כבוד גדול שפול בחר לפרוש כסלטיק", אמר נשיא בוסטון ויק גרוסבק, "הוא אחד הטובים בתולדות הקבוצה, אלוף על ומחוץ למגרש. אנחנו מברכים את פול על קריירה של הול אוף פיימר, ומצפים לראות את הגופיה שלו נתלית על תקרת הגארדן".

פירס: "זה כבוד לקבל את ההזדמנות לקרוא לעצמי סלטיק פעם נוספת. הארגון והעיר אימצו אותי וגרמו לי להרגיש בבית. אני לא יכול לדמיין סיום אחר לקריירה שלי. אני סלטיק לכל החיים".

פירס נבחר במקום העשירי בדראפ 1998 על ידי בוסטון, וב-15 עונות בקבוצה העמיד ממוצעים של 21.8 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים למשחק, ב-1,102 משחקים. ב-2008 זכה ב-MVP של גמר ה-NBA, אחרי שקווין גארנט וריי אלן הגיעו לבוסטון ועזרו לו להשיג אליפות. בהמשך שיחק גם בברוקלין, וושינגטון ובקליפרס. בנוסף, שיחק עשר פעמים במשחק האולסטאר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully