וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל נחת בספרד כדי להשלים את המעבר: "שמעתי רק דברים טובים"

רכז נבחרת ישראל הגיע על מנת לעבור בדיקות רפואיות בגראן קנאריה, שתציג אותו ביום רביעי, לפני שיחזור לארץ ויתמקד בהכנות ליורובאסקט. מקל: "סילי אמר לי שזה המקום המושלם לשחק בו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

גל מקל נחת היום (שני) בשעות הערב בספרד, על מנת להשלים את מעברו לגראן קנאריה לעונה אחת, במהלכה ירוויח 700 אלף דולר. מקל, שעזב את מכבי תל אביב אחרי שנה וחצי מאכזבות בצהוב, יעבור מחר בדיקות רפואיות במועדון וביום רביעי כבר יוצג באופן רשמי. לאחר מכן הוא ישוב לישראל, על מנת להצטרף לחבריו לנבחרת ולהתמקד בהכנות ליורובאסקט 2017.

"שמח להגיע למועדון עליו שמעתי רק דברים טובים", אמר לתקשורת המקומית, "אחרי שחתמתי שוחחתי עם די ג'יי סילי, והוא אמר לי שזה מקום מושלם לשחק בו, עם אוהדים נהדרים. אני משחק בעיקר בקו האחורי ואוהב להוביל, אבל יכול לעשות מה שהמאמן יבקש. קודם כל אצטרך ללמוד את פילוסופיית המשחק של חברי לקבוצה ושל המאמנים".

עבור מקל (29, 1.92) מדובר בתחנה החמישית בקריירה שלו בחו"ל - אחרי בנטון טרוויזו, דאלאס מאבריקס, ניז'ני נובגורוד והכוכב האדום בלגרד. הוא עזב את מכבי תל אביב אחרי שנה וחצי, כאשר בעונה החולפת העמיד ממוצעים של 4.5 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים ב-16 דקות ביורוליג, ו-11.4 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-5.8 אסיסטים ב-26 דקות בליגת העל.

עוד בנושא

מצא קבוצה חדשה: גל מקל חתם בגראן קנאריה
גל מקל: "גראן קנאריה משחקת כדורסל חיובי, זה מתאים לי"
בדרך למעבר מפתיע: שון דאוסון סיכם עקרונית לשנתיים בבני הרצליה

שחקן גראן קנריה גל מקל. גראן קנריה, אתר רשמי
"אוהב להוביל". גל מקל בספרד/אתר רשמי, גראן קנריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully