וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני נבחרת ישראל לצידו של איתי שגב: "מותר לכדורסלן לשאול שאלות"

17.7.2017 / 22:05

שחקני הנבחרת, באמצעות יו"ר ארגון השחקנים, העבירו מכתב לאיגוד הכדורסל בבקשה לבטל את השעיית הסנטר הצעיר של מכבי תל אביב: "מבקשים מהאיגוד לחזור בו ולפתור את הבעיה לגופו של עניין"

סאגת איתי שגב רחוקה מלהסתיים. אחרי שאיגוד הכדורסל הגיב בצורה תקיפה לטענות של "מקורביו של איתי שגב", כלשון הודעת האיגוד, הוציא היום (שני) ארגון השחקנים, בשם שחקני נבחרת ישראל לדבריהם, התייחסות שקוראת לאיגוד הכדורסל להחזיר את שגב מהשעייה. את ההודעה העביר יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון למנכ"ל איגוד הכדורסל יעקב בן שושן.

"שחקני נבחרת ישראל בכדורסל פונים לאיגוד הכדורסל ומבקשים לבטל את ההחלטה להרחיק את הכדורסלן איתי שגב מפעילות בנבחרות ישראל. מותר לכדורסלן לבדוק ולשאול שאלות לגבי טיב פוליסת הביטוח שלו וזו אינה יכולה להוות עילה להרחקתו מפעילות בנבחרות ישראל גם אם הנושא אינו נוח לאנשי האיגוד. איתי הוא שחקן אשר שיחק בשש השנים האחרונות בכל נבחרות ישראל ותמיד מוכן לתרום לנבחרת ולכדורסל הישראלי. אנו מבקשים מאיגוד הכדורסל לחזור בו מן ההודעה על ההרחקה ולפתור את הבעיה שנוצרה לגופו של עניין ולא לגופו של שחקן".

שגב לא זומן לפתיחת אימוני נבחרת ישראל מחר. בניגוד אליו, 16 שחקנים אחרים כן זומנו, כשגל מקל לא צפוי להגיע בשל מחויבות קודמת בקבוצתו החדשה גראן קנאריה. סיכוייו של שגב להגיע לסגל הסופי של נבחרת ישראל ליורובאסקט היו די גבוהים, כשכעת התחרות על עמדת הסנטר המחליף צפויה להיות בין עידן זלמנסון הצעיר לאלכס צ'וברביץ'.

עוד בנושא:

איגוד הכדורסל תוקף את "מקורבי איתי שגב": "לא ניתן שיפיצו שקרים"
יוסי שגב: "כל מי שהיה מעורב בשיימינג שנעשה לבני - יישא במחיר"
איתי שגב הושעה מנבחרות ישראל. נציגי השחקן: "האיגוד פוגע בנבחרת ישראל"

איתי שגב שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מקבל גב. שגב/יוסי ציפקיס
  • עוד באותו נושא:
  • איתי שגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully