וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו למנודים: החוזים יכובדו ותוכלו להתאמן היכן שתרצו

17.7.2017 / 20:55

יו"ר המועדון, דודי רוזנפלד, הציע לשחקני עכו המנודים, משה מישאלוב, גל אראל ודניאל בורחל הצעת פשרה בתוכנית רדיו. השחקנים צפויים להסכים אם יקבלו מכתב פיטורים רשמי

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

בדרך לפשרה? הפועל עכו הציעה היום (שני) הצעה לשחקניה המנודים, וזאת דווקא בתוכנית רדיו בה שוחחו יו"ר המועדון, דודי רוזנפלד ועו"ד שי אליאס, בא כוח השחקנים המנודים. ההסכם המסתמן הוא שעכו תכבד את חוזיהם של משה מישאלוב, גל אראל ודניאל בורחל עד אשר ימצאו קבוצה, בעוד השחקנים יהיו רשאים לא להגיע לאימונים, ואף יורשו להתאמן בכל קבוצה אחרת עד שימצאו קבוצה אשר תקלוט אותם. השחקנים עצמם צפויים להסכים אך ורק אחרי שיקבלו מכתב פיטורים רשמי, בו ייכתב שהם יקבלו את שכרם ושהם רשאים לא להגיע לאימונים.

בהודעת המועדון נמסר: "בימים האחרונים עולים לא מעט פרסומים שליליים ובחלקם שקריים בנושא שלושת השחקנים שלא בתוכניות המקצועיות לעונה הקרובה. לכן הוחלט לעשות מעשה על מנת להפסיק את הפגיעה בשמו הטוב של המועדון. הערב עלה לשידור בתוכנית הספורט של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' יו"ר המועדון, מר דודי רוזנפלד, ובמהלך הראיון הועלתה הצעה אשר הוסכמה בין המועדון ובין בא כוח השחקנים עו"ד שי אליאס. ההסכם אומר שהמועדון יכבד את החוזים שיש לשחקנים משה מישאלוב, גל אראל ודניאל בורחל עד אשר ימצאו קבוצה כמוסכם. כמו כן, הקבוצה אינה מבקשת לגרום לשחקנים לטירחה מיותרת להגעה לאימונים ומקבלת את הפשרה שהם יתאמנו בקבוצתו של אייל ברקוביץ' או בכל קבוצה אחרת שיחפצו עד אשר ימצאו קבוצה שתקלוט אותם. הנהלת הפועל עכו מאחלת בהצלחה לשחקנים בהמשך הדרך".

תגובת המנודים, באמצעות עו"ד שי אליאס: "לא הושגה שום פשרה. רק אם יתקיימו כל התנאים המפורטים במכתב שנשלח לקבוצת הפועל עכו היום ובכלל זה קבלת מכתב פיטורין בנוסח ובהתאם למתחייב על פי החוק וכן התחייבות בכתב לתשלום מלוא שכר העבודה והתנאים הסוציאליים בהתייחס לכל תקופת ההסכם, ניתן יהא לנסות להביא לפתרון המחלוקת. המכתב שהוצע על ידי בא כוח הקבוצה איננו מקובל ולא עומד בדרישות".

עוד בנושא:

משה מישאלוב נגד הפועל עכו: "שיא הביזיון, זלזול שלא היה כמותו"
הסיוט של מנודי עכו: זומנו לאימון וגילו שחדרי ההלבשה תפוסים
ההתאחדות פתחה בבדיקה בנוגע למעורבות דודו דהאן בהפועל עכו

משה מישאלוב הפועל עכו מאוכזב לאחר הירידה. אדריאן הרבשטיין
ממתין למכתב. אחד ממנודי הפועל עכו, משה מישאלוב/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully