וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנצ'סקו טוטי הודיע על פרישה והצטרפות לצוות המקצועי של רומא

אחרי 25 שנים כשחקן הקבוצה, המלך של רומא פותח דף חדש: "החלק החשוב יותר בחיי עומד להתחיל, צריך זמן להחליט מה התפקיד המתאים לי. אני לשירות המועדון, מהשחקנים הצעירים ועד הנשיא"

אתר רשמי

תם עידן ברומא: פרנצ'סקו טוטי הודיע רשמית על פרישה מכדורגל, ועל קריירה חדשה כחלק מהצוות המקצועי של הג'לארוסי. טוטי אמנם ערך כבר בסיום העונה האחרונה את משחקו האחרון ברומא, אחרי 25 שנים, ונפרד בצורה מרגשת מהאוהדים, אך עתידו לא היה ברור לחלוטין והייתה אופציה שימשיך לשחק במקום אחר. כעת, בראיון לאתר הרשמי של הקבוצה, הודיע המלך של רומא על תחילתו של פרק חדש בחייו.

"החלק הראשון של חיי, כשחקן כדורגל, הסתיים, וכעת חלק חשוב יותר עומד להתחיל", אמר, "אני צריך זמן להחליט מה התפקיד המתאים לי, בצורה רגועה ושקולה. מסיבה זו, אני שם את עצמי בשלב זה שימוש המועדון, מהשחקנים הצעירים ועד לנשיא. עד ה-28 במאי (משחקו האחרון) חשבתי רק על לשחק כדורגל, ליהנות ולתרום לקבוצה. עכשיו אני ממשיך הלאה, פותח דף חדש ומקווה להמישך לתרום. כבר שוחחתי עם המנהל הספורטיבי מונצ'י, הייתה שיחה טובה ועכשיו יש לנו זמן להכיר אחד את השני. איך אתם אמורים לקרוא לי עכשיו? פרנצ'סקו, כמו תמיד".

עוד בנושא

פרנצ'סקו טוטי נפרד בדמעות מרומא: "לא קל לכבות את האור"
לעזאזל התארים: פרנצ'סקו טוטי וקרוטונה מייצגים את הכדורגל האמיתי

פרנצ'סקו טוטי רומא. AP
התחלה טרייה. טוטי במשחקו האחרון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully