וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום הפועל תל אביב: מכבי פתח תקוה נכנסה למועדון "שש הגדולות"

17.7.2017 / 18:30

עקב קפיצה ברייטינג, אחד הקריטריונים לפיהם נבחרות החברות במועדון, המנהלת החליטה להכליל את הלוזונים, שיהנו מגידול בהכנסות. בשלישי: משחק הכנה מול אריס לימסול במחנה האימונים

אבי לוזון חבר הנהלת מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
ייצג את הקבוצה בישיבה. אבי לוזון/מגד גוזני

חדשות טובות למכבי פתח תקוה: מנהלת הליגה קבעה היום (שני) כי הקבוצה, אותה ייצג בישיבה אבי לוזון, תיכנס למועדון "שש הגדולות" של ליגת העל. הדבר אמור להשפיע במספר מישורים על המלאבסים, בעיקר על טור ההכנסות, והמשמעות המיידית היא שפתח תקוה תוכל לגבות החל מהעונה הבאה 90 שקל לכרטיס למשחקי הבית שלה, ולא 80 שגבתה בעונה שעברה, אז השתייכה ל"מועדון הקטנות". מועדון "שש הגדולות" מורכב מידי עונה משש הקבוצות שמציגות את הממוצע הגבוה ביותר בארבעת הפרמרטרים הבאים: תקציב, קהל במשחקי בית וחוץ, רייטינג במשחקי הליגה ומיקום בטבלה.

הפרמטר שבו עשה המועדון את הקפיצה הגדולה ביותר הוא הרייטינג, בו דורגה הקבוצה שישית מבין קבוצות ליגת העל. יש לציין כי אחת הסיבות המרכזיות לכניסה של הלוזונים למועדון היא העובדה שהפועל תל אביב, שהייתה חברו בו בעונה שעברה, ירדה ללאומית. בנוסף להפועל באר שבע, מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים ומכבי חיפה, מופיעה גם בני סכנין ברשימה הזו.

ומה קורה במחנה האימונים של מכבי פתח תקוה? הקבוצה נחתה אתמול באוסטריה ומחר היא תקיים את המשחק הראשון שלה במחנה, מול אריס לימסול. אחרי החתמת שלושת הזרים (ז'והאן מרסיאל, תומאש סיבוק ורישאר סומא), שהצטרו לרומאריו פירס, מתכוונים בקבוצה להשלים בזמן הקרוב את הסגל באמצעות החתמת חלוץ זר. שחקן נבחרת חוף השנהב, טאלו, היה המועמד המוביל של קובי רפואה ועומר גולן, אך לא יגיע בשלב זה. ייתכן שיגיע להתרשמות בגראסהופרס ויחתום בשוויץ.

עוד בנושא

מכבי פתח תקוה נחתה במחנה האימונים באוסטריה
מכבי נתניה המריאה לפולין, דראפיץ': "תהיה לנו קבוצה אטרקטיבית"
הזר הבא בירוק: ג'יימס טרויסי עבר בדיקות רפואיות במכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully