וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בבני יהודה: ברק אברמוב עשוי למכור את המועדון

גורמים במועדון הזהוב טוענים כי הבעלים מעוניין למכור את הקבוצה ואף נפגש עם אנשי עסקים בנושא. גם שחקנים בקבוצה הבינו כי קיימת אופציה כזו, אך אברמוב מכחיש בתוקף

צילום: קובי אליהו עריכה: מתן חדד

האם בני יהודה בדרך לזעזוע נוסף? קצת יותר משנה אחרי שעברה לידי ברק אברמוב, גורמים במחזיקת הגביע טוענים כי הבעלים מעוניין למכור את הקבוצה ואף נפגש כבר עם אנשי עסקים בעניין זה.

במועדון מכחישים בתוקף את הידיעה, כולל הבעלים עצמו, ושם טוענים: "כל העסקים של ברק למכירה, אבל זה לא אומר שיהיו אנשים שבאמת ישימו סכום כסף רציני כדי לרכוש אותם. מעבר לזה, ברק כבר מתכנן את העונה ואפילו את השנים הבאות בבני יהודה".

לוואלה! ספורט נודע כי גם שחקנים בקבוצה הבינו בימים האחרונים כי יש רצון שכזה מצד הבעלים, אם כי הסיבות לכך לא ברורות. בנוסף, בקהילה העסקית טוענים כי אברמוב, הבעלים של רשת מסעדות ג'פניקה ושיפודי ציפורה, נפגש עם איש עסקים אחר והציע לו לרכוש את הקבוצה מידיו בתמורה להחזר ההשקעה שלו, אך המהלך לא הבשיל לכדי מכירה.

לדברי גורמים במועדון, התקציב של בני יהודה העונה יהיה נמוך מהעונה שעברה, וזאת בניגוד למה שאמר המאמן יוסי אבוקסיס, שקיבל הבטחה מהבעלים כי התקציב יגדל והקבוצה תשקיע בחיזוק ותנסה להביא שחקנים בעלי שם. עד כה הכתומים החתימו מעט מאוד שחקנים בקיץ הנוכחי, ואילו בעונה הקודמת השקיע הבעלים סכומי כסף גדולים משתכנן תחילה.

בעונה שעברה החליף אברמוב שלוש פעמים את צוות האימון, ולכך התווספו מספר שחקנים שהגיעו במהלך העונה ולא היו בתכניות הכלכליות של המועדון. נדמה כי הבעלים מבין כרגע שכדי להגיע לפלייאוף העליון תידרש ממנו השקעה גדולה נוספת, בה כלל לא בטוח שיוכל לעמוד.

ובינתיים, החלוץ הברזילאי רודולפו צפוי לחתום רשמית, דווקא יממה אחרי שבני יהודה הודיעה על שחרורו. רודולפו שהה עם בני יהודה לאורך כל מחנה האימונים ואף כבש שער אחד.

תגובת בני יהודה: "הכתבה שפורסמה בוואלה ספורט על כך שהבעלים, ברק אברמוב, מעוניין למכור את הקבוצה היא לא נכונה ורחוקה מהמציאות. נושא מכירת המועדון כלל לא עומד על הפרק".

עוד בנושא:

מתקרב: ג'יימס טרויסי עבר בדיקות רפואיות במכבי חיפה
מכבי נתניה המריאה לפולין, דראפיץ': "תהיה לנו קבוצה אטרקטיבית"
יוסי מזרחי הצטרף למחנה האימונים של אשדוד: "זה נותן לנו זמן לחשוב"

ברק אברמוב בעלים בני יהודה. קובי אליהו
כבר נגמר? אברמוב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully