וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה לנבחרות עתודה: ישראל ניצחה את אוקראינה 83:91

אחרי הניצחונות על לטביה וליטא, השחקנים של עודד קטש סגרו את הבית המוקדם עם מאזן מושלם. תמיר בלאט ויובל זוסמן כיכבו עם 23 נק' כל אחד. בשמינית הגמר: איטליה. בפנים: סיכום ביניים של האליפות הנהדרת שעוברת על בלאט

סיכום ביניים: האליפות הנהדרת של תמיר בלאט

אליפות אירופה לנבחרות עתודה: ישראל גברה היום (שני) 83:91 על נבחרת אוקראינה והשלימה ניצחון שלישי בשלב הבתים ומאזן מושלם של 0:3. הנבחרת של עודד קטש עולה לשמינית הגמר בו תפגוש את נבחרת איטליה בעוד יומיים (רביעי). תמיר בלאט ויובל זוסמן (23 נקודות כל אחד) בלטו. הנבחרת נקלעה לפיגור ברבע הראשון, אך בהמשך המשחק רצה יפה ואף עלתה ליתרון דו ספרתי עליו הצליחה לשמור עד לסיום המשחק. ניצחון על איטליה בשמינית הגמר ישאיר את ישראל בדרג א' ויעלה אותה לרבע הגמר, הפסד והנבחרת של עודד קטש תרד למשחקי הדירוג 9-16, כששלוש האחרונות יורדות לדרג ב'.

קלעו לנבחרת ישראל: תמיר בלאט 23, יובל זוסמן 23, נתנאל ארצי 12 (7 ריבאונדים), רועי הובר 9, אוראל נבון 9, דניאל קופרברג 6, גיל בני 3, טום ספיר 3, מירון רוינה 2, מיכאל מושקוביץ' 1, יונתן רבינוביץ' ורועי נציה שותפו ולא קלעו.

עודד קטש אמר בסיום: "ניצחון גדול. עשינו הכל כדי לנצח. מה שאנחנו עושים הוא מעל לציפיות שלנו. אנחנו יכולים לנצח כל נבחרת, אבל משחק אחד קובע הכל. נתאושש לקראת איטליה ונבוא מוכנים".

תמיר בלאט: "אני מאוד שמח על איך ששיחקנו, סיימנו מקום ראשון, שיחקתי ביחד, היינו אגרסיביים ועכשיו הפנים קדימה, לאיטליה. זה הכל או כלום. אני מאמין שצוות האימון שלנו יעשה את העבודה ויכין אותנו כמו שצריך. מחר ננוח ונבוא עוד יותר נחושים למשחק מול איטליה".

שחקני נבחרת העתודה של ישראל. אתר רשמי פיב"א, אתר רשמי
זה נראה טוב. נבחרת העתודה/אתר רשמי, אתר רשמי פיב"א

מהלך המשחק

נבחרת ישראל פתחה עם: יובל זוסמן, דניאל קופרברג, רועי הובר, תמיר בלאט, נתנאל ארצי.

ישראל פתחה טוב יותר ועלתה כבר ל-0:5, אבל האוקראינים לא נתנו לנבחרת לברוח והפכו ל-7:8. תמיר בלאט נשלח לעונשין כדי לנסות ולהוריד את ישראל עם שוויון בסיום הרבע הראשון, אך קלע רק אחת מהזריקות וקבע שבסיום רבע פושר הנבחרת תרד בפיגור 17:16. האוקראינים פתחו טוב יותר את הרבע השני ועלו ליתרון 16:23. הנבחרת לא נלחצה, וריצה יפה של יובל זוסמן איזנה ל-23:23. שלשה של נתנאל ארצי העבירה את היתרון לישראל, 31:34 לשחקנים של קטש. הנבחרת הצליחה לשמור על היתרון עד למחצית וירדה להפסקה ביתרון 33:40.

ישראל המשיכה לספק משחק טוב בפתיחת המחצית השנייה ושלשה גדולה של תמיר בלאט העלתה את הנבחרת ליתרון דו ספרתי - 38:50. הנבחרת שמרה על המרווח, ושלוש דקות לסיום הרבע טום ספיר קבר שלשה נוספת וישראל כבר ב-46:61. האוקראינים הצליחו לקזז את היתרון לקראת סוף הרבע, אבל נקודות של אריאל נבון שמרו על היתרון הדו ספרתי בסיום הרבע השלישי - 53:64 לישראל. הרבע הרביעי נפתח עם 0:5 של האוקראינים, שהראו שהם לא מתכוונים לוותר על המשחק בלי קרב, אך הנבחרת לא נלחצה ויצאה לריצה יפה שהחזירה את היתרון לדו ספרתי, 58:71 כחול-לבן. האוקראינים רצו יפה והורידו ל-5 הפרש, קצת יותר מ-3 דקות לסיום המשחק. מי אם לא תמיר בלאט סגר את המשחק והעלה את הנבחרת ל-77:88 עם שלשה גדולה. הנבחרת שמרה על היתרון עד לסיום וניצחה 83:91.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully