וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "תפסיקו לדבר איתי על פרישה, לא הופתעתי מהשחרור ממכבי"

17.7.2017 / 17:30

חולוניה ערכה מסע"ת לפתיחת העונה ה-70 שלה והציגה סמל חדש ואת השחקן שבא ממכבי תל אביב: "החזון והמטרות של המועדון הדליקו אותי". שלומי הרוש: "גיא חשוב לנו, גם בזכות הניסיון באירופה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל חולון ערכה הערב (שני) מסיבת עיתונאים מיוחדת לאחר סדרת ההחתמות של הקבוצה בתקופה האחרונה ולכבוד פתיחת העונה, בה חולוניה מציינת 70 שנה. הסגולים, שסיימו את העונה הסדירה אשתקד במקום הראשון, אך הודחו ברבע גמר הפלייאוף נגד מכבי חיפה השמינית, צירפו בשבועות האחרונים את קפטן מכבי תל אביב גיא פניני, כוכב נבחרת העתודה תמיר בלאט, וגארד הפועל אילת בעונה שעברה - חנן קולמן. כמו כן קפטן הקבוצה בעונה שעברה, שלומי הרוש, נשאר לעונה נוספת, כמו גם המאמן דן שמיר. לצוות המקצועי הצטרף יונתן אלון, שהיה עוזרו של מאיר טפירו במכבי אשדוד. מי שעוד עשוי להשאר הוא הסנטר אלכס צ'וברביץ', למרות שקיבל הודעה כי הוא רשאי למצוא קבוצה.

חולון תחזור העונה להשתתף במפעלים האירופאיים כשנכנסה אוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א. הסגולים ישחקו בבית אחד עם מונאקו הצרפתית, אניסיי קרסניורסק הרוסית, מורסיה הספרדית, אולדנבורג הגרמנית ודינאמו ססארי מאיטליה. כמו כן ישחקו בבית שתי קבוצות שיעפילו משלב הבתים. בתחילת מסיבת העיתונאים הוצג הסמל החדש של המועדון, לכבוד שנת ה-70 שלו.

גיא פניני, השחקן החדש והנוצץ של חולון, אמר: "אני נרגש וגאה לפתוח עונה כל כך מיוחדת, מבחינת המועדון ומבחינתי. זה מועדון עם מסורת מפוארת. המון דברים משכו אותי להגיע לכאן. הקהל, המתקן, דן שמיר שעבדתי איתו בעבר ועשינו דברים יפים ואני מאמין שעוד נעשה ומעל הכל, פגישה של רבע שעה עם הקבוצה. ישבנו פה והקליק היה מהיר וזורם. החזון של המועדון והמטרות ששלמה הציג בפני הדליקו אותי. תוך יום וחצי המעבר היה חלק".

עוד אמר פניני: "חתמתי לשנתיים, אז אני רוצה לבנות פה משהו ולהמשיך איתו. זה היה תנאי מכריע אצלי. תפסיקו לדבר על פרישה שלי, זה קצת מעליב. אני שומע את זה כבר כמה שנים. כשאפרוש, אגיד לכם. זה לא הכיוון בכלל. העונה האחרונה הייתה אחת הטובות שלי. אני עדיין יודע לשחק. ידעתי לאן הרוח במכבי תל אביב נושבת וזה הכיוון. לא האמנתי שזה יקרה וביקשתי מדן לראות קודם מה יהיה שם. ברגע שהודיעו לי שאני לא ממשיך, לא הופתעתי ובחרתי בחולון".

פניני הוסיף: "זו תהיה עונה מאתגרת, שתי מסגרות, הליגה מעל הכל. כמובן שאירופה זה דבר חדש למועדון. מגיע להפועל חולון מסגרת אירופית. זה לא קל, פיזית ומנטלית, אבל זה רק יעשה טוב, בעיקר לעתיד".

המאמן דן שמיר אמר: "כשהגעתי, היינו קצת במאבקי תחתית. לא ידענו מה יהיה פה ואנחנו ניגשים לעונה הזו שתהיה אחרת ממה שאנחנו מכירים. הייתה לנו עונה מוצלחת עד לפלייאוף וננסה לרכב על הגל הזה ולהמשיך גם באירופה וזה לא עניין של מה בכך. אנחנו לא רוצים שההגעה שלנו לאירופה תהיה אפיזודה חולפת. זה מועדון בצמיחה והמטרה היא להמשיך את זה. יהיו גם ימים לא פשוטים. שנה שעברה לא ממש עברנו משברים".

שלומי הרוש הוסיף: "אנחנו הולכים לעונה לא פשוטה והתוספת של גיא חשובה לנו. גם בזכות הניסיון באירופה. ההכנה המנטלית למשחקים כאלה, פעמיים בשבוע, לא פשוטה והוא גם תוספת לחדר ההלבשה. גם חנן קולמן כזה ותמיר בלאט, צעיר שנצטרך לקדם אותו השנה ולעזור לו. זה אחלה סגל. שנה שעברה לא ידעו אם תהיה קבוצה והשנה כבר יש סגל ישראלי בנוי. המטרות דומות לעונה שעברה. אני מקווה שנעבור שלב באירופה ותהיה עונה לא פחות מוצלחת מהקודמת, להוציא את הפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully