וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכש לברצלונה? המאמן ארנסטו ואלוורדה טוען: "מרוצה ממה שיש לי"

מאמן ברצלונה נשאל על וראטי ופאוליניו וטוען: "להגיד ששחקן כזה או אחר הם המטרה של חיי? לא. ההחתמות הכי טובות הן אלה שכבר יש לי". וגם: דעתו על ראקיטיץ', גומש, דאולפאו ומסי: "הקלה שהוא בצד שלי"

AP

אם אוהדי ברצלונה מחפשים בתקווה גדולה בתקשורת ידיעות על החתמות חדשות לקבוצה וריענון של הסגל, מאמן הקבוצה ארנסטו ואלוורדה ערך היום (שני) מסיבת עיתונאים ושלח רמז: אנחנו לא צריכים רכש נוסף, השחקנים הכי טובים נמצאים אצלנו. גם המנהל המקצועי רוברט פרננדס טוען: "אנחנו תמיד מחפשים להשתפר... אבל יש לנו את השחקנים הכי טובים בעולם, ואת זה קשה לשפר".

עוד בנושא:

פויול נגד צ'אבי: "לפי תפיסתו, לא היינו צריכים להחתים את פיקה"
רשמית: נלסון סמדו חתם בשורות ברצלונה ל-5 שנים
דני סבאיוס חתם בריאל מדריד על חוזה ל-6 שנים

ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה. AP
" יש לנו את השחקנים הכי טובים בעולם". ואלוורדה/AP

"אני שמח מאוד מהדרך שבה דברים מתקדמים", אמר המאמן, שמונה הקיץ אחרי עונה מאכזבת למדי שבה הקבוצה לא זכתה באליפות ולא בליגת האלופות, "אני רואה קבוצה שמחה, ומה שחשוב זה שאנחנו עובדים קשה ומשקיעים הרבה מאמץ". המאמן נשאל על חיזוק ועל השמועות על מרקו וראטי ופאוליניו, וענה: "אני לא חושב שזה נכון לדבר על שחקנים שלא איתנו, יש לנו סגל נהדר, אני מרוצה מאוד מהסגל שיש לנו. אנחנו צריכים להעריך את מה שיש לנו, שזה למעשה די טוב".

המאמן מתעקש ש"שמות כל הזמן עולים, אבל להגיד ששחקן כזה או אחר הם המטרה של חיי? לא. אני לא מתעסק במה שיש בחוץ, אלא במה שיש בפנים. ההחתמות הכי טובות הן אלה שיש לי. זה מה שאני מעריך, את אלה שטובים. המועדון מכיר את השוק, וזה מסובך מאוד לשפר את מה שיש לנו כאן". ואלוורדה טוען כי השיטה לא תשתנה: "יש גם דברים לטפל בהם, אבל אנחנו עדיין מחויבים להחזיק בכדור, לשחק על מנת לתקוף. נמשיך לראות את ברצלונה האמיתית".

עוד באותו נושא

רשמית: נלסון סמדו חתם בשורות ברצלונה ל-5 שנים

לכתבה המלאה
שחקני ברצלונה באימון. AP
מי צריך רכש עם כאלה שחקנים? MSN/AP

לגבי ליאו מסי אמר מאמן ברצלונה: "ליאו הוא שחקן מיוחד, והתפקיד שיהיה לו הוא זה שהיה לו בעבר. הוא יכול לשחק בכל מקום, ולעשות את זה מצוין. זה מציב אותנו במקום טוב, כי הוא תמיד יודע לסיים כשהוא משחק באזורים המסוכנים. זו הקלה גדולה שמסי בקבוצה שלך. כשהוא יריב שלך אתה מחפש שחקנים שיעצרו אותו, אני רוצה ליהנות ממנו".

על איבן ראקיטיץ' ואנדרה גומש, שדווח שעשויים לעזוב: "הם שחקנים בקבווצה שלי ואני בוטח בהם. אני רוצה להמשיך לבטוח בהם". על ג'רארד דאולפאו: "יש לו בעיה בשריר והוא מתאושש, הוא שחקן קבוצתי ואנחנו סבורים שהוא יוכל לעזור לנו בהמשך העונה".

מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה באימון. AP
מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה באימון/AP
ליאונל מסי אימון ברצלונה. AP
ליאונל מסי אימון ברצלונה/AP
לא לשימוש. AP
לא לשימוש/AP
ג'רארד פיקה אימון ברצלונה. AP
ג'רארד פיקה אימון ברצלונה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully