וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה המריאה לפולין, דראפיץ': "תהיה לנו קבוצה אטרקטיבית"

17.7.2017 / 14:59

העולה החדשה יצאה למחנה האימונים ללא ברנקו ורגוץ' הפצוע שיעבור ניתוח ("מדובר בחוסר מזל"). המאמן מרוצה: "נשארו לנו שתי עמדות כדי לסיים את הבנייה. בחו"ל נעבוד יותר קשה"

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

מכבי נתניה קיימה הבוקר אימון במגרשה ובצהריים הגיעו שחקני הקבוצה לנתב"ג לקראת ההמראה למחנה האימונים בפולין, שם תערוך נתניה שלושה משחקי הכנה.

המאמן סלובודן דראפיץ' אמר בנמל התעופה: "הרבה שנים לא הייתי במחנה אימון בחו"ל. התגעגעתי לזה ואני מתרגש כמו כולם בקבוצה. שחררנו 8-9 שחקנים והתחזקנו איפה שרצינו, בהתאם לתקציב. בכל עמדה יש לנו שני שחקנים שיתחרו על המקום בהרכב. יש אנשים שמרימים גבה ואומרים שזה לא מספיק, אבל אני חושב שיש פה שחקנים שמגיע להם צ'אנס. מכבי נתניה תהיה אטקרטיבית וטובה השנה".

דראפיץ' הוסיף: "הבסיס טוב, במחנה האימון מזג האוויר יאפשר לנו לעבוד יותר קשה. השחקנים בהשגחה שלנו, אוכלים כמו שצריך, נחים ואפשר לתת שם גז יותר מבארץ. נתרכז שם בדברים טקטיים, נראה הרבה וידאו. יהיה מעניין לראות איך השחקנים מתמודדים במחנה. לא רצינו לצאת מוקדם בלי 5-6 שחקנים. נשארו לנו שתי עמדות - חלוץ ואולי בלם - וסיימנו את חלון ההעברות".


עוד בנושא:

ברנקו ורגוץ' הפצוע זקוק לניתוח
לאנדרו ריביירו חתם במכבי נתניה
כל החדשות מליגת העל

שוער מכבי נתניה, דני עמוס. יוסי ציפקיס
דני עמוס מתכונן להמריא/יוסי ציפקיס
שחקני מכבי נתניה, דן גלזר, חגי גולדנברג. יוסי ציפקיס
שחקני הרכש, דן גלזר וחגי גולדנברג/יוסי ציפקיס

אתמול הודיעו בנתניה שהבלם ברנקו ורגוץ' לא ייצא למחנה מאחר והוא זקוק לניתוח בקע אותו יעבור מחרתיים. בנתניה טענו הבוקר כי מדובר בחוסר מזל, שכן הבלם הקרואטי כבר היה פצוע בשלהי העונה שעברה והפסיק למעשה לשחק בחודש אפריל, אך אז לא נמצאו סימנים שהעידו כי הוא זקוק לניתוח.

"ורגוץ' התלונן אז על כאבים בשרירי הבטן ובבית החולים מאיר לא מצאו עדויות או ממצאים שמדובר בבקע, מה שעכשיו רואים בבירור", אמרו היום במועדון. "ההערכה של הצוות הרפואי היתה שהוא ינוח ובאמצעות המנוחה והפגרה, מצבו יהיה טוב יותר. מפתיחת האימונים ומשחקי ההכנה הוא היה בסדר עד שהתלונן לפני כמה ימים שהוא שוב חש בכאבים".

ורגוץ' יעבור את הניתוח ויחמיץ את פתיחת העונה של הקבוצה. ההערכה היא שהוא יוכל לחזור לפעילות מלאה רק בחודש ספטמבר. "זה חוסר מזל כי אם היה ברור באפריל שהוא זקוק לניתוח, הוא היה עובר אותו אז והיה מוכן לפתיחת העונה". היעדרותו של ורגוץ' תאפשר לבלם גיא גרוס לקבל יותר דקות לצדו של הבלם הדני תומאס יול נילסן שבשלב הזה נמצא בקבוצה ולא מדבר יותר על בעיית התאקלמות.

שחקן מכבי נתניה, אמייה טגה. יוסי ציפקיס
טגה מתחיל עוד עונה בנתניה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully