וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה מישאלוב נגד הפועל עכו: "שיא הביזיון, זלזול שלא היה כמותו"

16.7.2017 / 22:25

קפטן הקבוצה, המשתייך כיום לקבוצת המנודים, יצא למתקפה בעקבות הודעת המועדון לאחר הסרטון של דניאל בורחל: "אתם מנסים להתיש אותנו, אבל לא תצליחו. פירקתם משפחה במו ידיכם"

משה מישאלוב שחקן הפועל עכו עם השוער דני עמוס. יוסי ציפקיס
"איך אפשר להכחיש דברים שרואים בעיניים". משה מישאלוב/יוסי ציפקיס

משה מישאלוב, קפטן הפועל עכו בשנים האחרונות וכעת אחד השחקנים המשתייכים לקבוצת המנודים של העולה החדשה, החליט לשבור הערב (ראשון) שתיקה ארוכה בעקבות תגובת המועדון לסרטון הפייסבוק שהעלה דניאל בורחל מוקדם יותר.

מהמועדון נמסר לאחר העלאת הסרטון: "דניאל החליט לנסות ליצור פרובוקציה זולה ורחוקה מן המציאות. לשחקנים הובהר מראש שבעקבות משחקי המכביה שנערכו היום באצטדיון האימון יתקיים באופן חד פעמי בחדר הכושר. ושבאופן חד פעמי ובעקבות התנאים שנוצרו לא יוכלו השחקנים להשתמש בכל שירותי המתקן. השחקנים היו מודעים לכך ובחרו להגיע ולהתאמן".

מישאלוב הגיב: "עד עכשיו שתקתי וניסיתי לכבד את מה שנותר מה'מועדון' הזה, שלצערי בעקבות גורמים כאלו ואחרים הפסיק לכבד לא רק את השחקנים שנתנו בשבילו את הכול אלא גם את עצמו".

עוד בנושא:

הסיוט של מנודי הפועל עכו נמשך: זומנו לאימון וגילו שחדרי ההלבשה תפוסים
ההתאחדות פתחה בבדיקה בנוגע למעורבותו של דודו דהאן בהפועל עכו
העוולה החדשה: הסיפור ההזוי על קבוצת המנודים שהקימה הפועל עכו

seperator

"לפחות תגידו את האמת, כי זו לא הפעם הראשונה שאנחנו מקיימים אימון בחדר כושר שבו לרוב אין מזגן שמקרר. זו בטח לא פעם אחרונה שאתם מנסים להתיש אותנו בזה, אבל לידיעתכם: לא תצליחו. איך אפשר להכחיש דברים שרואים בעיניים?! עצם הסרטון שבורחל העלה זה כבר היה שיא השפל!

"אם באמת הודעתם לנו, למה שלא תציגו לראווה את עצם ה'הודעה' שלכם? כי מעולם לא הודעתם, אלא רק ברגע שהגענו לאצטדיון ונוכחנו לדעת שאין לנו איפה להתאמן, אין לנו בגדי אימון ראויים ואין לנו חדר הלבשה. זה שיא הביזיון, זלזול שאין ולא היה כמותו בכדורגל הישראלי. לפחות בעצם השקרים הללו תראו הוכחות. כי לנו יש, ואוהדים שבאו להיווכח ראו בעצמם".

מישאלוב סיכם: "ההשפלות האלו לא מגיעות לאף אחד. זו שערורייה שלא הייתה כדוגמתה וקבלת עצות אחיתופל. ולמי אתם עושים את ההשפלות הללו ונותנים יחס לא אנושי? לשחקנים שנתנו את הכול והביאו את הקבוצה הזו חזרה לליגת העל כמשפחה, יחד עם האוהדים. אבל זו משפחה שפירקתם במו ידיכם ואתם ממשיכים לפרק אותה. יש אוהדים שלא שוכחים, בדיוק כמונו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully