וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכביה 2017: מדליית זהב לנבחרת הוותיקים של ישראל בכדורגל

נבחרת ישראל ניצחה בגמר את ארגנטינה 0:1 משער של נצח מסובי לקראת סיום ההתמודדות. זהב גם לנבחרת ישראל בכדורגל נשים. נבחרת ארצות הברית זכתה בזהב בתחרויות הכדורסל לגברים

אתר רשמי

בווידאו: סיכום אירועי סוף השבוע במכביה ה-20

היום האחרון של משחקי המכביה ה-20 עמד בסימן גמרים במשחקי הכדור הקבוצתיים ובו חולקו המדליות והגביעים האחרונים. מחר (שני) ייערך טקס הנעילה של המכביה בלטרון.

טבלת המדליות הסופית:

1. ישראל 284 מדליות - 98 זהב, 99 כסף, 87 ארד
2. ארה"ב 90 מדליות - 28 זהב, 35 כסף, 27 ארד
3. אוסטרליה 15 מדליות - 6 זהב, 7 כסף, 2 ארד

מכביה, נבחרת הוותיקים. באדיבות אדיב שרעבי,
ובמקום הראשון. שחקני נבחרת הוותיקים של ישראל/באדיבות אדיב שרעבי

* כדורגל: נבחרת הוותיקים של ישראל זכתה במדליית זהב עם ניצחון 0:1 על ארגנטינה בגמר שנערך בעמק הארזים. נצח מסובי כבש את השער עשר דקות לסיום. איציק בן תורה מנע שוויון, והחבורה עם השמות הנוסטלגים של רפי כהן, עופר שטרית, רונן חרזי, אמיר שלח, יוסי שושני, אבינועם מליחי, אייל חיים ואחרים חגגה בסיום (מלכי השערים של ישראל בטורניר: אורן סגרון, עופר שטרית ונצח מסובי עם 4 כל אחד).

הנבחרת בקטגוריית המאסטרס 35+ זכתה במדליית הארד אחרי ניצחון 0:2 על צ'ילה עם צמד של קרלוס צ'קאנה. בגמר ה-35+: ברזיל ניצחה את ארגנטינה 0:3.

בקטגוריות הפתוחות - נבחרת ישראל זכתה בארד, אחרי ניצחון בפנדלים על מקסיקו (1:1 בתום ההארכה). ארה"ב זכתה בזהב לאחר ניצחון מרשים 0:3 על בריטניה משלושער של ג'ייק רוז'נסקי.

* כדורגל נשים: נבחרת ישראל זכתה גם כאן בזהב עם 1:2 בגמר מול ארה"ב. עדן אביטל העלתה את ישראל ליתרון, ארה"ב השוותה, ושני דוד כבשה במחצית השנייה את שער הניצחון.

נבחרת הכדורמים של ישראל למכביה. איתמר גרינברג, המכביה,
ניצחון על ארה"ב בגמר. נבחרת ישראל בכדורמים נשים/איתמר גרינברג, המכביה

*כדורמים: נבחרת הנשים של ישראל השיגה מדליית זהב אחרי שניצחה בגמר את ארה"ב בתוצאה 5:8. נבחרת הגברים ניצחה 6:9 את הונגריה וזכתה בזהב, כאשר עידו גולדשמידט היה המצטיין. בג'וניור ישראל ניצחה בגמר 5:17 את ברזיל.

* כדורסל: ארה"ב זכתה בקטגוריה הפתוחה לאחר ניצחון על צרפת 67:75. ג'רמי ליברמן היה הקלע המוביל עם 16 נקודות בארה"ב, סם סינגר שחתם לאחרונה בבני הרצליה הוסיף 12. בצרפת הצטיין ג'ונתן טורנאטו עם 25.

*טניס: בגמר היחידים זכה קווין קונפדראק מארגנטינה לאחר ניצחון 3:6 ו-1:6 על ג'רמי לנגר מקנדה. בנשים זכתה מיה רבינוביץ' מארה"ב שגברה 2:6 2:6 על בת ארצה סיוון קרמס. בגמר הזוגות לגברים זכו דניאל דודוצקין ומוטי רדיונוב שגברו 1:6 4:6 על שחר אלבז וטל גולדנגורן. בגמר הזוגות לנשים גברו ולריה ניקולייב ואלונה פושקרבסקי 3:6 ו-4:6 על סיוון קרמס ומיה רבינוביץ' האמריקניות. רדיונוב זכה במדליית זהב נוספת כשניצח בגמר הזוגות המעורבים, יחד עם אסתר מסורי, 2:6, 7:5, 10:12 את שחר אלבז ושירן ארול.

* סקווש: אלוף ישראל דניאל פוליצ'וק זכה בזהב אצל הגברים, אלופת ישראל סתיו כהן-אדיב סיימה כסגנית אצל הנשים, אחרי שהפסידה בגמר לבריאן בנק האמריקאית.

* כדורגל באולמות: ישראל הפסידה בקרב על הארד 4:3 לברזיל. בג'וניור התחרו שתי נבחרות ישראל, אחת בגילאי 15-16, שזכתה בזהב (1:5 בגמר מול ארגנטינה), והשנייה בגילאי 17-18, שניצחה בקרב על הארד (2:8 מול מקסיקו).

* כדורשת: אוסטרליה ניצחה 28:39 את בריטניה בגמר. הבנות של נבחרת ישראל השיגו את מדליית הארד עם ניצחון 31:56 על דרום אפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully