וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: אלישי כדיר חתם לשנתיים

17.7.2017 / 8:00

החתמה גדולה לעולה החדשה: הפורוורד (29, 2.02) שרשם שבע הופעות בפיינל פור בתשע העונות האחרונות יחבור לחברו הטוב טל דן. רשם אשתקד 8 נקודות ו-5.8 ריבאונדים בממוצע בראשון לציון

שחקן מכבי ראשון לציון אלישי כדיר. קובי אליהו
ישחק לצידו של טל דן. כדיר/קובי אליהו

העולה החדשה לליגת העל, עירוני נס ציונה, ביצעה היום (שני) מהלך מרשים לקראת העונה הבאה כשהחתימה לשנתיים את שחקן נבחרת ישראל אלישי כדיר. הפורוורד, ששיחק בעונה שעברה במכבי ראשון לציון, היה מועמד למספר קבוצות נוספות בליגה, ביניהן בני הרצליה, אך העדיף לשתף פעולה עם חברו הטוב טל דן בקבוצה של נדב זילברשטיין.

כדיר (29, 2.02) העפיל לשבעה פיינל פורים מתוך התשעה האחרונים. הוא גדל במחלקת הנוער של עירוני רמת גן ושיחק עם הקבוצה שלוש עונות בליגת העל לפני שעבר לגלבוע/גליל, ובשנתיים שם הוביל את הקבוצה לצמרת, כשבעונת 2009/10 זוכה בתואר ה-MVP של ליגת העל ומוביל את האדומים לאליפות.

עוד בנושא
מכבי אשדוד באר טוביה: הרכז הנרי סק חתם לעונה אחת
חנן קולמן חתם בהפועל חולון: "שמח ונרגש, יש קבוצה מאוד מעניינת"

כדיר עבר למכבי תל אביב אך מיד הושאל למכבי חיפה, כשלאחר מכן הוא עולה לבירה להפועל ירושלים. אחרי שנתיים וחצי באדום נדד להפועל אילת, היה אחד השחקנים המובילים של הקבוצה ורשם שנתיים וחצי טובות מאוד. בקיץ שעבר עבר לראשון לציון ורשם 8 נקודות ו-5.8 ריבאונדים למשחק בליגה, כשבפלייאוף הוא משתדרג ל-10.5 נקודות ו-5 ריבאונדים בממוצע.

נס ציונה שבה העונה לליגת העל אחרי עונה אחת בלבד בליגת המשנה. הכתומים בחרו לשמור על לא מעט שחקנים שעזרו להם לחזור לליגה הבכירה, בראשם הקפטן טל דן. לצידו ימשיכו הגארד-פורוורד הוותיק אלעד הופמן, הרכז גיל אמיתי, הקלע גולן גוט והסנטר רביב פיטשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully