וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוול נחת בארץ לקראת אימוני הנבחרת: "גאה לייצג את מדינת ישראל"

16.7.2017 / 19:29

המתאזרח החדש של נבחרת ישראל יצטרף לפתיחת האימונים ביום שלישי הקרוב, ויחבור ל-16 שחקנים נוספים בסגל הרחב. ישראל תחל את משחקי ההכנה שלה כבר ב-28 ביולי ברומניה

one

המתאזרח של נבחרת ישראל, ריצ'רד האוול, נחת היום (ראשון) בארץ לקראת פתיחת אימוני הנבחרת ביום שלישי הקרוב. האוול, שקיבל את האזרחות הישראלית במהלך העונה החולפת, קצת לפני שעבר מהפועל תל אביב להפועל ירושלים, יחבור לרוב שחקני הסגל שכבר החלו באימונים אישיים לפני מספר שבועות. "אני נרגש לקראת פתיחת האימונים", אמר האוול בהודעה מטעם איגוד הכדורסל, "אני גאה לייצג את מדינת ישראל ומחכה בקוצר רוח לאליפות אירופה בארץ".

נבחרת ישראל תחל את אימוניה עם 17 מתוך 21 השחקנים שהוזמנו לסגל הרחב, כשהארבעה שלא יהיו באימונים נכון לעכשיו הם המתאזרח ג'ייק כהן, שיצטרף רק אם האוול לא יהיה חלק מהנבחרת, הגארד רביב לימונד שבשל פציעה לא יכול להשתתף באליפות הקרובה, הסנטר איתי שגב שהושעה היום מפעילות במדים הלאומיים והפורוורד רפי מנקו שסובל מפציעה בקרסולו ולא יכול להתאמן בשלב זה.

עוד בנושא:

אושר מתווה ליגת העל: הפיינל פור והחוק הרוסי נשמרו לעוד שלוש שנים
איתי שגב הושעה מנבחרות ישראל. נציגי השחקן: "האיגוד פוגע בנבחרת ישראל"
אליפות אירופה לנבחרות עתודה: ישראל הביסה 54:90 את לטביה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוצאים לדרך. מאמן הנבחרת, ארז אדלשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנבחרת, שכאמור תחל את אימוניה ביום שלישי הקרוב, תקיים שני משחקי הכנה ברומניה ב-28 ו-30 ביולי, ובתחילת אוגוסט תשחק עוד שני משחקי הכנה בסנט פטרסבורג נגד נבחרות רוסיה ופינלנד. בהמשך יתקיימו שלושה משחקי הכנה בארץ, ב-13 לאוגוסט תארח ישראל את בריטניה בדרייב אין, ב-18 לאוגוסט תפגוש את סלובניה ביד אליהו וב-20 לאוגוסט תפגוש את טורקיה גם כן ביד אליהו. הנבחרת תנעל את משחקי ההכנה שלה בטורניר הכנה בפולין בסוף אוגוסט שיכלול מפגשים עם בריטניה, הונגריה ופולין.

הבית אותו תארח ישראל באליפות אירופה יכלול את נבחרות איטליה, ליטא, גרמניה, גיאורגיה ואוקראינה כשארבע הראשונות תעפלנה לשלב שמינית הגמר, שהחל ממנו המשחקים ישוחקו באיסטנבול בשיטת נוק אאוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully