וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיוט של מנודי עכו: זומנו לאימון וגילו שחדרי ההלבשה תפוסים

16.7.2017 / 18:12

אראל, בורחל ומישאלוב, שלא מורשים להתאמן עם חבריהם, לא היו יכולים להתקלח בסיום האימון בשל משחקי המכביה שהתקיימו במתחם. פרשת החוזים הכפולים: ההתאחדות דורשת הפחתת שתי נקודות

שחקן בני לוד עדי קונסטנטינוס מול שחקן הפועל עכו משה מישאלוב. אדריאן הרבשטיין
הסיוט נמשך. מושיקו מישאלוב/אדריאן הרבשטיין

המסע המסויט של קבוצת המנודים של הפועל עכו נמשך. בשישי האחרון התפרסמה בוואלה! ספורט כתבה על מצבם של דניאל בורחל, משה מישאלוב וגל אראל, שלא מורשים להתאמן חבריהם לקבוצה, והיום (ראשון) נכתב פרק נוסף בסיפור. שלושת השחקנים זומנו לאימון צהריים במתחם הקבוצה, אלא שבמקביל שוחקו במקום משחקי המכביה. לטענת "המנודים", הם לא היו יכולים להתקלח בסיום האימון, בשל העובדה שחדרי ההלבשה היו תפוסים על ידי קבוצות המכביה.

כחלק מהמאבק של השלושה, בורחל החליט הים להעלות לדף הפייסבוק שלו סרטון ישיר מהאימון. הסרטון שותף גם בדף הפייסבוק של וואלה! ספורט, ובו ניתן היה לראות את התנאים המחפירים שניתנים לקבוצה לטענתם. בנוסף, לוואלה! ספורט נודע שבורחל, מישאלוב ואראל קיבלו הודעה על כך שבזמן שעכו תשהה במחנה אימונים, הם יזומנו לשלושה אימונים בלבד בתקופה של שמונה ימים. למעשה, מלבד האימון היום זומנו השלושה לאימונים בימי שלישי, רביעי וביום שני הבא.

תגובת הפועל עכו לידיעה: "היום אחר הצהריים העלה השחקן דניאל בורחל סרטון בו הוא מראה לכאורה את היחס של המועדון אליו. דניאל החליט לנסות ליצור פרובוקציה זולה ורחוקה מן המציאות. לשחקנים הובהר מראש שבעקבות משחקי המכביה שנערכו היום באצטדיון האימון יתקיים באופן חד פעמי בחדר הכושר, ושבאופן חד פעמי ובעקבות התנאים שנוצרו לא יוכלו השחקנים להשתמש בכל שירותי המתקן.השחקנים היו מודעים לכך ובחרו להגיע ולהתאמן.



עוד בנושא

העוולה החדשה: סיפורה ההזוי של קבוצת המנודים של הפועל עכו
ההתאחדות פתחה בבדיקה בנוגע למעורבות דודו דהאן בהפועל עכו
מכבי תל אביב: אלי דסה לא התאמן, בספק לגומלין מול רייקיאוויק

צפו בסרטון מהאימון ששיתף בורחל

"דניאל החליט לקחת את העניין לכיוון שלילי ורחוק מן המציאות והחליט ליצור סרטון כדי להציג מצג שווא כדי להוציא למועדון תדמית שלילית ולא נכונה. אגב, גם שחקני הסגל לא התאמנו היום באצטדיון מאותן סיבות. אנחנו כבר התרגלנו לשקרים ולהשמצות שאותם שחקנים מפזרים בתקשורת. הסרטון של דניאל היה דבר מתוכנן מראש מתוך אינטרס לפגוע במועדון ואין לייחס לו שום חשיבות ".

בנושא אחר, היום נמשך הדיון בהתאחדות לכדורגל בנוגע לחשד לחוזים כפולים שנחתמו בעונה שעברה בקבוצה. ההתאחדות דורשת עונש הפחתה של שתי נקודות בפועל ממאזנה של הפועל עכו, ובנוסף הרחקה של עד חודשיים לשלומי דורה ולשלושת השחקנים המעורבים. מדובר במינדאוגאס פאנקה, ברנקו מיכאילוביץ' ודמיטרו ריז'וק, כאשר עם יתר 10 השחקנים שנחשדו בפרשה הושג הסדר טיעון. העמדתם לדין הומרה בתשלום כופר של 10 אחוזים מהסכום שמיוחס להם בכתב האישום. החלטה סופית באשר לעונש שתספוג עכו צפויה בזמן הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully