וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב חוששים: עסקת אדי גוטליב לאופה על סף פיצוץ

הסיבה: בהפועל דורשים תשלום אחד של 550 אלף יורו ואילו הרוסים רוצים שני תשלומים. מנכ"ל אופה: "לא הגענו להבנות". מכבי חיפה מחכה. חוסר ודאות לגבי דגני. ברונו סוארס חתם לעונה

צילום: קובי אליהו עריכה: מתן חדד

בהפועל תל אביב מעריכים כי אם הדברים בינם לבין אופה הרוסית לא יפתרו ביממה הקרובה, עסקת מכירתו של אדי גוטליב עשויה להתפוצץ. הסיבה: בהפועל דורשים תשלום אחד ואילו הרוסים מעוניינים לשלם את העסקה בשני תשלומים. כזכור, המועדונים סיכמו ביניהם כי הבלם יעבור תמורת 550 אלף יורו. בהנהלת הפועל עוד הגדילו ואמרו היום: "אם לא יסגרו הדברים עוד היום, אז העסקה לא תצא לפועל", ואילו מקורבים לבלם הרגיעו וטענו כי מישהו מהצדדים יתקפל והעסקה תחתם בסופו של דבר.

מנכ"ל אופה שמיל גזיזוב אישר לסוכנות הידיעות הרוסית "טאס" כי ישנם קשיים במגעים על צירופו של גוטליב. לדבריו: "הגשנו לו הצעה אבל לא הגענו להבנות. האם הוא יגיע אלינו? נראה שיותר לא מאשר כן. אולי הוא יגיע לקבוצה אחרת שבה מציעים לו שכר טוב יותר. בסך הכול הוא כדורגלן טוב".

לעומת גוטליב שיעזוב בוודאות, אם לא לאופה הרוסית, אז כנראה למכבי חיפה, בהפועל יש חוסר וודאות לגבי אוראל דגני. כרגע שני הצדדים מתבצרים בעמדותיהם והעובדה כי המועדון לא זימן את השחקן למחנה האימון רק הגבירה את המתיחות בין הצדדים. בצידו של דגני מאיימים בתביעה גדולה אם השחקן אכן יישאר בארץ ובהפועל טוענים כי שחקן שנמצא בויכוח משפטי לא יכול לצאת עם הקבוצה למחנה האימונים, ולכן ידאגו לו למאמן אישי והוא ימשיך להתאמן בארץ. כרגע נראה כי אם תגיע הצעה לבלם מאחת הקבוצות הבכירות בארץ הוא יעזוב, למרות שהוא עצמו עדיין מחפש קבוצות באירופה שיקלטו אותו.

עוד בנושא:

אוראל דגני לא זומן למשחק האימון ועשוי לעזוב את הפועל תל אביב
נס זמיר חתם לעונה בהפועל פתח תקוה
ג'ייקוב נג'וקו הושאל מעירוני קרית שמונה להפועל רמת גן

ברונו סוארס במדי פורטונה דיסלדורף. GettyImages
שש שנים בגרמניה. ברונו סוארס במדי דיסלדורף/GettyImages

הבלם הברזילאי ברונו סוארס חתם היום (ראשון) בהפועל תל אביב לעונה אחת עם אופציות לשתי עונות נוספות. בכך האדומים השלימו את מכסת הזרים שתהיה להם בליגה הלאומית בעונה הקרובה. סוארס בן ה-28 הצטרף לפדרו גלבאן והחלוץ החדש דנילו, שהצטרפו מוקדם יותר. הוא הספיק לשחק כבר במשחק האימון של הקבוצה נגד בני לוד ביום שישי (1:2 להפועל תל אביב).

סוארס שמתנשא לגובה של 1.94 מטר, הגיע לאירופה בקיץ 2009, אחרי ששיחק בין היתר בקורטיביה ופראנה. הוא חתם בדואיסבורג הגרמנית, שיחק במדיה שלוש שנים וב-2012 עבר לפורטונה דיסלדורף במדיה שיחק שלוש שנים נוספות. משם עבר לקאיראט אלמטי ובמרץ האחרון חתם בהוגסונד הנורבגית לתקופה קצרה. לסוארס היסטוריה שכוללת לא מעט פציעות, בין היתר קרע ברצועה הצולבת באפריל 2016.

בסך הכול סוארס צבר 111 הופעות בבונדסליגה השנייה בגרמניה ו-16 הופעות בליגה הבכירה בקזחסטן. במדי הוגסונד אליה הגיע במהלך העונה, שיחק פעמיים בגביע הנורבגי, אבל לא הופיע בליגה. לברזילאי אגב, 8 הופעות במוקדמות הליגה האירופית, כשב-2015 הציג יכולת מצוינת במסע של קאיראט שהסתיים בפלייאוף העליה לשלב הבתים.

סוארס אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד, האנשים במועדון קיבלו אותי בצורה נהדרת וכך יותר קל לקבל החלטות. נתנו לי הרגשה של בית מהרגע הראשון, אני אוהב את המנטליות של הישראלים ואני חושב שנצליח לעשות דברים גדולים ביחד עם הפועל. אני רוצה להודות לאלמוג כהן על שקישר אותי עם המועדון הענק הזה, בלעדיו לא יודע אם הייתי מגיע לכאן. הפועל זה מועדון עם שאיפות גדולות ואני רוצה לעזור לו לחזור לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי".

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב: אוראל דגני לא זומן למשחק האימון ועשוי לעזוב

לכתבה המלאה
מאמן עירוני קרית שמונה מוטי איוניר. אדריאן הרבשטיין
ממשיך להתחזק. מוטי איווניר/אדריאן הרבשטיין

פרט לסוארס, גם השוער דודי אלון והבלם מור נעמן, שגדלו במועדון, חתמו על חוזה לשלוש שנים.

אלון (20) שוער שגדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ועבר בכל קבוצות המחלקה. זכה עם קבוצת הנוער בגביע המדינה בעונת 2014/15, באותה עונה אף ערך את הופעתו הראשונה בבוגרים במסגרת גביע הטוטו. בנוסף שיחק בכל נבחרות הנערים והנוער. במהלך עונת 2015/16 ערך את הופעתו הראשונה בליגה מול בני סכנין.

נעמן (19) גדל במחלקת הנוער האדומה של המועדון ושיחק בכל קבוצות המחלקה. בשנתיים האחרונות היה שחקן הרכב והיווה בורג חשוב בחוליית ההגנה של קבוצת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully