וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידי קאניוק: "קיבלו אותי בצורה חיובית, נהנה להתאמן תחת ארבלדזה"

הקשר שעבר הקיץ ממכבי פתח תקוה לפחטקור האוזבקית מתאקלם בטשקנט ובריאיון קצר לאתר הקבוצה הוא אמר: "ברור לנו שהאימונים כהכנה לסיבוב השני של העונה הם מאוד חשובים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסיבוב השני ייצא לדרך בעוד כשלושה שבועות. קאניוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד המעברים המעניינים ביותר בפגרה הנוכחית של שחקן ישראל לחו"ל היה שייך לגידי קאניוק, שעזב את מכבי פתח תקוה כדי לחתום על חוזה מרשים בקבוצת פחטקור מהליגה האוזבקית, קבוצתו של מאמן מכבי תל אביב בתחילת העונה שעברה, שוטה ארבלדזה.

הליגה האוזבקית יצאה בסוף יוני לפגרה בת כחודש וחצי, עם תום הסיבוב הראשון וכאשר פחטקור מדורגת במקום החמישי, מרחק שתי נקודות מהמקום המוביל למוקדמות ליגת האלופות של אסיה בעונה הבאה. היא תיפתח את הסיבוב השני ב-6 באוגוסט, עם חוץ מול העשירית בטבלה, קיזילקום.

קאניוק משתלב לאיטו במועדון האסייתי ובריאיון קצר שהעניק לאתר הרשמי של הקבוצה, הוא סיפר: "האימונים החלו בצורה טובה. התחלתי לעבוד עם הקבוצה מהיום הראשון שלי כאן בטשקנט. אני נהנה להתאמן תחת שוטה ארבלדזה. כל השחקנים מנסים לעבוד כמה שיותר קשה, ברור לנו שהאימונים כהכנה לסיבוב השני של העונה הם מאוד חשובים. הקבוצה והמועדון כולו קיבלו אותי בצורה מאוד חיובית, כולם עזרו לי מאוד, סיפרו לי כל מה שצריך לדעת וענו על השאלות שלי. עכשיו, כל המחשבות שלי מרוכזות בכדורגל ובקבוצה".

עוד בנושא:

צפו: גידי קאניוק הוצג בטשקנט ובירך את האוהדים "סלאם עליכום"
רק אנחנו מפסידים: על החתימה התמוהה של גידי קאניוק באוזבקיסטן
חצי הכוס המלאה: הרכב ההפתעות הנעימות של העונה בליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully