וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פויול נגד צ'אבי: "לפי תפיסתו, לא היינו צריכים להחתים את פיקה"

הקשר האגדי טען שזה "מביך" שברצלונה מחזירה שחקנים שהיו בה ועזבו, בלם העבר הגיב בעוקצנות: "צריך לבחון כל מקרה לגופו". סוכנו של ירי מינה טוען: "ב-2018 הוא יחתום בבארסה"

AP

ויכוח לא שגרתי בין שתי אגדות של ברצלונה. לפני כמה ימים, קשר העבר של המועדון, צ'אבי, נשאל לגבי החזרתו של הקטור ביירין, שגדל בבארסה ומשחק כיום בארסנל. התשובה של צ'אבי? "קשה לי לקבל החתמה של מישהו שכבר היה במועדון. לא הייתי מחתים שחקנים שעזבו ורוצים לחזור. למה עזבת בגיל 16, 17? אני לא מבין את זה. זה מביך לדעתי".

מי שלא קיבל את הדברים בצורה טובה כל כך היה בלם העבר של בארסה, קרלס פויול, שהשיב לצ'אבי בעוקצנות: "זו הדעה שלו והיא מקובלת, אבל אם זה היה המצב, אז ג'רארד פיקה וססק פברגאס גם לא היו חוזרים למועדון והתרומה שלהם כשחזרו הייתה מדהימה. אני חושב שצריך לבחון כל מקרה לגופו ולא לקבוע דברים כאלה מראש. צריך גם לבדוק למה אותו שחקן עזב את לה מאסיה מלכתחילה. אם יש לך הזדמנות להחתים מחדש שחקן כמו פיקה, שהוא הבלם הטוב בעולם כיום, ואתה לא עושה את זה כי הוא שיחק אצלך ועזב את הבית, זו טעות".

בינתיים, אחרי החתמת נלסון סמדו, בברצלונה כבר חושבים הלאה. פליפה רוסו, אחד מנציגיו של ירי מינה, הבלם הקולומביאני הנהדר בן ה-22, שמשחק כיום בפלאמיירס, אמר: "הוא יחתום בברצלונה ב-2018". מינה יישאר בעונה הקרובה בקבוצתו הברזילאית, מתוך תקווה להיכלל בסגל של קולומביה למונדיאל ובעונה הבאה הוא צפוי לנחות בקאמפ נואו ולחזק את ההגנה.

עוד בנושא:

רשמית: נלסון סמדו חתם בשורות ברצלונה ל-5 שנים
דני סבאיוס חתם בריאל מדריד על חוזה ל-6 שנים
סוכנים חמושים של רשות המסים ערכו חיפוש ביאכטה של רונאלדו

קרלס פויול, ליאונל מסי, צ'אבי שחקני ברצלונה חוגגים. David Ramos, GettyImages
מלחמת אגדות. פויול וצ'אבי בימים יפים יותר/GettyImages, David Ramos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully