וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הקיץ: עוד הופעה טובה ללונזו בול, הלייקרס עלו לחצי הגמר

הבחירה 2 בדראפט המשיך להוביל את החבורה הצעירה מעיר המלאכים, הפעם עם 14 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים בניצחון 106:115 על ברוקלין. גם דאלאס, פורטלנד וממפיס בשלב הבא

לונזו בול לוס אנג'לס לייקרס בליגת הקיץ של ה-NBA. רויטרס
ממשיך להוביל את הלייקרס הצעירים. בול/רויטרס

משחקי ליגת הקיץ של ה-NBA בלאס וגאס מתקרבים לסיומם, כאשר הלילה (בין שבת לראשון) נערכו ארבעת מפגשי רבע גמר הטורניר.

כמו לאורך רוב ליגת הקיץ הזו, העיניים הופנו בעיקר לעבר המשחק של לוס אנג'לס לייקרס, שגברה 106:115 על ברוקלין. לונזו בול, הבחירה 2 בדראפט, היה הפעם קצת יותר רגוע ובכל זאת סיפק 14 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים ולא פחות חשוב, רק שלושה איבודים. את הנקודות ללייקרס סיפקו ואנדר בלו (27) וקייל קוזמה (26). קאריס לווארט הוביל את הנטס עם 23.

הלייקרס ייפגשו בחצי גמר הטורניר את דאלאס, שניצחה 74:91 את בוסטון. הסנסציה של המאבס מהעונה שעברה, יוגי פרל, סיפק 20 נקודות ו-5 אסיסטים, בעוד דניס סמית' ג'וניור, הרוקי המבטיח, מוגבל ל-15 דקות ו-3 נקודות בלבד בערב חלש. בוסטון נתנה מנוחה לצעירים שלה, ג'יילן בראון, ג'ייסון טייטום, אנטה ז'יז'יץ והמוחתם הטרי עבדל נאדר.

בחצי הגמר השני ישחקו פורטלנד וממפיס. הבלייזרס גברו 87:94 על סן אנטוניו, בזכות 23 נקודות של ג'ייק ליימן ועוד 16 של קיילב סווניגן, בעוד הגריזליס סיפקו את הדרמה של הערב, עם 95:98 בשתי הארכות מול מיאמי. ויין סלדן ג'וניור הצטיין עם 24 נקודות עבור ממפיס.

עוד בנושא:

ג'יימס הארדן על שיתוף הפעולה עם כריס פול: "אף אחד לא ראה דבר כזה"
דיווחים בארצות הברית: רייג'ון רונדו סיכם לעונה בניו אורלינס
משלימים אחד את השני: ההחתמות המשמעותיות שעברו מתחת לרדאר ב-NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully