וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: גיא מלמד לא ייצא למחנה האימונים באוסטריה

15.7.2017 / 22:28

רגע לפני ההמראה, הוחלט שהחלוץ שבודק אופציות בוויטסה ומכבי תל אביב יישאר בארץ. במועדון טוענים: "הוא פצוע ולא מתאמן סדיר, לכן החלטנו שלא ייצא". מקורביו: "פצוע, אך מבינים שלא יישאר"

שחקן נבחרת ישראל גיא מלמד. ברני ארדוב
מה היעד הבא? גיא מלמד/ברני ארדוב

שעות ספורות לפני ההמראה שלה למחנה האימונים, במכבי פתח תקוה הודיעו לחלוץ גיא מלמד כי הוא לא ימריא עם הקבוצה הלילה (בין שבת לראשון) לאוסטריה. סוכניו של השחקן מנהלים מגעים עם קבוצות בהולנד (בין השאר, ויטסה ארנהם), אך במועדון טוענים כי הסיבה היא בכלל רפואית. "גיא פצוע ולא מתאמן באופן סדיר, לכן החליטו שהוא לא ייצא איתנו למחנה", אישר הערב לוואלה! ספורט גורם בכיר במועדון. סוכניו של השחקן מעוניינים שיחתום בוויטסה או באוסטריה וינה, בעוד שגם מכבי תל אביב לוחצת עליו להגיע. מבדיקה שערכנו עולה כי השחקן סובל מדלקת במפשעה ולכן קיבל זריקה והצטווה לנוח חמישה ימים. בסביבתו של השחקן אישרו: "הוא פצוע, אבל במועדון מבינים הוא לא יישאר".

המלאבסים ימריאו הלילה למחנה באוסטריה, שם ישהו עשרה ימים ויקיימו שלושה משחקי אימון. הקבוצה של קובי רפואה התחזקה בשני בלמים בכירים בקיץ, לאחר עזיבת קרלוס קוויאר ואליסון דוס סנטוס, כשהחתימה את בלם טרואה ז'והאן מרסיאל ואת בלם וקפטן נבחרת צ'כיה תומאס סיבוק. גם הקשר הגינאי רישאר סומא סגר ויחד עם רומאריו פירס יש לקבוצה ארבעה זרים. כעת מתכנן רפואה להחתים גם חלוץ, כששמו של שחקן נבחרת חוף השנהב ששייך לליל הצרפתי, ג'וניור טאלו, עלה כמועמד. מבחינת הרכש הישראלי, הצטרפו עודד אלקיים, לוטם זינו, יובל שבתאי ויובל אבידור.

עוד בנושא

חלוץ אמיין הצרפתית ג'וניור טאלו מועמד להצטרף למכבי פתח תקוה
הקשר הברזילאי קאיו חתם לשנתיים במכבי חיפה
טל בן חיים בספק לרייקיאוויק, דיווח: אלין טושקה מועמד למכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully