וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרבינייה מוגורוסה זכתה בווימבלדון וחשפה: "שיחקתי על דשא לראשונה רק בגיל 18"

גרבינייה מוגורוסה הפכה בווימבלדון לראשונה שמנצחת שתי אחיות וויליאמס בדרך לזכייה בגרנד סלאם, חשפה שלא שיחקה על דשא עד גיל 18, והודתה: מעדיפה לרקוד עם פדרר. נדאל בירך, ונוס בסיום: "בייגל זה לא אידיאלי". וגם: צפו בחגיגות מאחורי הקלעים

אתר רשמי

גרבינייה מוגורוסה זכתה היום (שבת) בטורניר גרנד סלאם השני שלה בקריירה, אחרי שגברה 5:7, 0:6 על ונוס וויליאמס בגמר ווימבלדון אחרי שעה ו-17 דקות. מוגורוסה, שהפכה לספרדייה הראשונה שזוכה בתואר מאז קונצ'יטה מרטינס (שהיום בצוות האימון שלה), הייתה על סף הפסד במערכה הראשונה, כאשר פיגרה 5:4 ו-40:15, אבל השלימה מהפך אדיר וניצחה בתשעה משחקונים ברציפות (במהלכם איבדה 18 נקודות בלבד) כדי להניף את הצלחת ולקבל המחאה על סך 2.2 מיליון ליש"ט.

מוגורוסה הפכה לטניסאית הראשונה אי פעם שמנצחת את סרינה וויליאמס ואת ונוס וויליאמס בגמר טורניר גרנד סלאם (אחרי שגברה על סרינה בגמר רולאן גארוס 2016). הנתון המעניין הוא שבכל הקריירה שלה יש למוגורוסה ארבעה תארים "בלבד", ושניים מהם הם גרנד סלאם.

עוד בנושא

חגיגה בווימבלדון: גרבינייה מוגורסה אלופת הנשים עם 5:7, 0:6 על ונוס וויליאמס
לראות ולקנא: רוג'ר פדרר בעוד הוכחה לגדולתו בדרך לגרנד סלאם ה-19 שלו
הגמר הגדול בווימבלדון: רוג'ר פדרר בדרך לשלל שיאים נוספים?

האלופה החדשה גרבינייה מוגורוסה/GettyImages

בסיום אמרה הספרדייה ש"היה לי קשה מאוד היום מול ונוס, היא כזאת שחקנית מדהימה, גדלתי על לראות אותה משחקת... מצטערת", לקולות צחוק מהקהל. מוגורוסה נשאלה איך שמרה על קור רוח, ואמרה: "ברור שהייתי נרגשת, זה משהו בפנים, תמיד חלמתי להיות פה בגמר, אבל הצלחתי להחזיק את עצמי". לאחר מכן נשאלה אם יש לה מה למסור למאמן שלה, סם סומיק, שנמצא בארה"ב עם אשתו שעומדת ללדת. "הנה הצלחת", אמרה, והניפה אותה בחיוך.

מוגורוסה, שהפסידה לסרינה בגמר וומבלדון ב-2015, סיפרה ש"אחרי שהפסדתי לה פה בגמר ,סרינה אמרה לי שיום אחד אני אהיה כאן ואזכה בתואר, והנה אני כאן".

הפרשן ג'ון מקנרו אמר אחרי הזכייה ש"כשראיתי את מוגורוסה זוכה ברולאן גארוס בשנה שעברה האמנתי שהיא תזכה בעוד חצי תריסר תארים. אחר כך ראיתי אותה עוד, והיו לי ספקות בה, התחלתי לפקפק. אבל עכשיו אני שוב מאמין שהיא יכולה. יש אצלה המון סימנים טובים".

מוגורוסה איבדה לאורך הטורניר מערכה אחת בלבד, נוצחה רק ב-44 משחקונים בשבעה משחקים, ולא נשברה בשמונה המערכות האחרונות שלה. במסיבת העיתונאים היא חשפה שהמשחק הראשון שלה אי פעם על דשא היה לפני כחמש שנים. "אני חושבת שזה היה במוקדמות ווימבלדון, בגיל 17 או 18", אמרה האלופה בת ה-23.

"ציפית לפגוש את ונוס במיטבה, כי ראיתי אותה בדרך לגמר. כשהיו לה נקודות מערכה, ידעתי שזה נורמלי. אמרתי לעצמי, 'זאת ונוס'. המשכתי להילחם, וידעתי שאם אשחק כמו בשבועיים האחרונים, יש לי סיכוי.

"אני מאושרת, כי כשאת עולה למגרש, אין לך מושג איך זה ייגמר. אתה רואה את הקהל, את הגמר, את מתרגשת שאת במעמד הזה, כך שאני שמחה מאוד מהדרך שבה התמודדתי עם זה".

מוגורוסה נשאלה אם איזה טניסאי הייתה מעדיפה לרקוד את הוואלס המסורתי בטקס הסיום של ווימבלדון, ענתה בחיוך "אוי, באמת", חיכתה מעט והודתה: "רוג'ר. ואני אוהבת את צ'יליץ', ברצינות, אבל אני רוצה לראות אם רוג'ר גם רוקד בצורה אלגנטית".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מוגורסה יוצאת לקהל הרחב בוומבלדון, מחוץ לאצטדיון

רפאל נדאל מברך

הטניסאית הספרדייה גרבינייה מוגורוסה אלופת ווימבלדון. רויטרס
מהפך מרשים. מוגורוסה/רויטרס

מנגד ונוס, שפספסה הזדמנות להפוך לטניסאית המבוגרת אי פעם שזוכה בווימבלדון, בירכה את הזוכה. "אני יודעת כמה קשה עבדת, ומה המשמעות של הזכייה שבשבילך", אמרה האמריקאית בת ה-37, שהפכה לטניסאית מקצוענית בשנה שבה מוגורוסה נולדה.

ונוס נשאלה אם יש לה מסר לאחותה הקטנה סרינה, שנעדרת מהסבב בגלל ההיריון: "אני מתגעגעת אלייך, ניסיתי את המיטב ולעשות את מה שאת עושה, אבל אני מאמינה שעוד יהיו לי הזדמנויות נוספות, אני באמת מאמינה".

לאחר מכן במסיבת העיתונאים ונוס נראתה מדוכדכת למדי, וסיפקה תשובות קצרות. "אין ספק שהייתי שמחה לנצל את נקודות השבירה שהיו לי במערכה הראשונה, אבל היא התמודדה עם זה היטב, ושיחקה טוב יותר". כשנשאלה אם תסמונת סיורגן, שגורמת לעייפות כרונית וממנה סבלה בעבר, ענתה ונוס: "היא שיחקה טוב, הייתה מצוינת, וצריך לתת לה את הקרדיט. היו לי שבועיים מצוינים, ואני מצפה כבר להמשך הקיץ". כנשאלה על הבייגל (6:0) במערכה השנייה הודתה: "זו לא תוצאה אידיאלית". לסיכום אמרה האמריקאית ש"אני בכושר טוב, הייתי השנה במצבים טובים להתמודד על תארים, וזה המקום שבו אני רוצה להיות. העניין הוא לעשות יותר, למתוח את הגבול, ואני מאמינה שאני יכולה לעשות את זה".

כשאת רואה את השם שלך על לוח המנצחות בווימבלדון

החגיגות מאחורי הקלעים

איזה חיוך

חיי ספורטאי: רק לפני 41 ימים היא פרצה בבכי אחרי הדחה מרולאן גארוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully