וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בווימבלדון: רוג'ר פדרר בדרך לשלל שיאים נוספים?

ניצחון על מארין צ'יליץ' (7) יהפוך את השוויצרי (3) לשיאן הזכיות, כמו גם לאלוף המבוגר ביותר בתולדות העידן הפתוח. הקרואטי דרוך: "רוג'ר אולי בכושר הטוב בקריירה, אבל אני מוכן" (16:00, ספורט 5)

טניסאי שוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
הטורניר החלומי יהפוך מושלם? פדרר/רויטרס

רוג'ר פדרר (3 בטורניר) יחפש לעבות את מקומו בהיסטוריה של הענף כשיפגוש מחר (ראשון, 16:00, ספורט 5) את מארין צ'יליץ' (7 בטורניר) בגמר ווימבלדון. זו הפעם ה-11 שהמאסטרו מגיע למעמד השיא באול אינגלנד קלאב - יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה, ואם ינצח את יריבו, יהפוך לשחקן הראשון בהיסטוריה שמניף את התואר שמונה פעמים, כמו גם לאלוף ווימבלדון המבוגר ביותר בעידן הפתוח (יחגוג 36 בחודש הבא).

מאז הזכיה השביעית, ב-2012, חזר פדרר לגמר פעמיים נוספות, אך הפסיד לנובאק דג'וקוביץ' ב-2013 ו-2014. כעת הוא פייבוריט ברור, לאחר שלא הפסיד ולו מערכה אחת עד כה בטורניר, ואם ינצח בצורה חלקה גם מחר, יהפוך לשחקן השני בתולדות העידן הפתוח והראשון מאז ביורן בורג ב-1976 שזוכה בווימבלדון בלי לשמוט ולו מערכה אחת.

צ'יליץ', הקרואטי השני בגמר ווימבלדון מאז גוראן איבניסביץ' ב-2001, יקווה לקלקל את החגיגה ולחגוג גרנד סלאם שני בקריירה, לאחר הזכייה בארצות הברית ב-2014. עד הטורניר הנוכחי, המדורג שביעי מעולם לא עבר את רבע הגמר בווימבלדון, אולם בשבועיים האחרונים הוא נראה פשוט מצוין, והדיח בדרך את רוברטו באוטיסטה אגוט (שמינית הגמר), ז'יל מולר (רבע הגמר) וסם קוורי (חצי הגמר). "רוג'ר אולי משחק את הטניס הטוב בקריירה שלי. אני יודע שזה יהיה אתגר גדול, אבל אני מוכן", אמר צ'יליץ'. "לזכות בווימבלדון יהיה חלום שמתגשם".

השניים נפגשו עד כה שבע פעמים בעבר, כשמאזן הניצחונות עומד על 1:6 לטובת המאסטרו השוויצרי - כולל ניצחון בחמש מערכות ברבע גמר ווימבלדון בשנה שעברה. הניצחון היחיד של צ'יליץ' היה בחצי גמר אליפות ארצות הברית, בה, כאמור, זכה בסופו של דבר.

עוד בנושא:

ווימבלדון: גרבינייה מוגורסה אלופת הנשים עם 5:7, 0:6 על ונוס וויליאמס
לראות ולקנא: רוג'ר פדרר בעוד הוכחה לגדולתו בדרך לגרנד סלאם ה-19 שלו

הטניסאי הקרואטי מארין צ'יליץ'. רויטרס
יקלקל את החגיגה? צ'יליץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully