וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "גראן קנאריה משחקת כדורסל חיובי, זה מתאים לי"

הרכז שעזב את מכבי תל אביב הסביר מדוע בחר בקבוצה הספרדית: "שמעתי דברים נהדרים על המועדון הזה, שמח מאוד לשחק בליגה הטובה באירופה. אעשה הכל כדי שתהיה עונה מיוחדת"

ברני ארדוב

גל מקל חתם אמש (שישי) בגראן קנאריה, והיום כבר נשמע נלהב למדי לגבי האתגר הבא בקריירה. "אני שמח מאוד להצטרף לקבוצה", אמר הרכז הישראלי שעזב את מכבי תל אביב לאחר שזו הבהירה לו שהוא לא נמצא בתכניות של המאמן החדש נבן ספאחיה. "שמעתי דברים נהדרים על המועדון, וכמובן שאעשה את הטוב ביותר שלי כדי לדאוג שתהיה לנו עונה טובה. אני כבר מחכה לפגוש את החברים לקבוצה, המאמנים ומעל כולם, את האוהדים. אעשה את המיטב כדי שתהיה עונה מיוחדת".

מקל, שיחלוק את עמדת הרכז עם אלברט אוליבר הוותיק (39), וימשיך לשתף פעולה עם די ג'יי סילי, שחזר ל"גראנקה" אחרי עונה אחת במכבי תל אביב, נשאל מדוע בחר בקבוצת היורוקאפ והשיב: "אני שמח מאוד לשחק בליגה הספרדית, הליגה הטובה באירופה. ראיתי בעונה שעברה הרבה משחקים, גם של גראן קנאריה, ואני חושב שסגנון המשחק מתאים לי. הם משחקים כדורסל חיובי, הכדור זז, ורואים שזו קבוצה. אני מרגיש שייך לסגנון כזה. כבר שיחקתי מול קבוצות ספרדיות ביורוליג ואני שמח על ההזדמנות".

על המטרות בעונה הקרובה אמר הרכז הישראלי: "הקבוצה הזו עשתה דברים מדהימים בשנים הקודמות והיא ממשיכה לגדול ולגדול. אני לא אוהב לדבר מבעוד מועד ומאמין בעבודה קשה. אני חושב שתהיה לנו קבוצה מצוינת, ואם יתנו לנו זמן, האוהדים יהנו. אני יכול להבטיח שאתן הכל כדי שהקבוצה תצליח".

כשנשאל איזה מין שחקן הוא, אמר מקל: "אני יכול לעשות הכל אבל אני רכז טבעי. אם הקבוצה צריכה שאשמור, אשמור. אם צריך לנהל משחק, אעשה זאת. אני גמיש. אני מנסה לשפר את החברים שלי לקבוצה. מחוץ לפרקט אני בחור רגוע, אני אוהב לנצח ולשחק ואני חושב שאני חבר טוב לקבוצה. האווירה בחדר ההלבשה חשובה לי".

עוד בנושא:

גל מקל חתם בגראן קנאריה
מכבי תל אביב: "פייר ג'קסון הוא סוג של וויל ביינום בגרסה משופרת"
קבוצת החלומות של סימונה פיאניג'אני: ג'ורדן תיאודור חתם במילאנו

גל מקל, גראן קנריה,. טוויטר גראן קנריה,
כבר מחכה להתחיל לשחק. מקל/טוויטר גראן קנריה
  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully