וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי הודיעה על החתמת קייל ווקר מטוטנהאם לחמש שנים

הסיטיזנס ישלמו לסגנית האלופה 45 מיליון ליש"ט (שעשויים להגיע עד 50 מיליון, בכפוף להישגים) תמורת המגן בן ה-27, שפרץ במדי התרנגולים ונכלל השנה בפעם השנייה בנבחרת העונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצדיק את הסכום? ווקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנצ'סטר סיטי, שמקווה להסתער בעונה הקרובה על אליפות הפרמיירליג אחרי עוד עונה מאכזבת, הודיעה הערב (שישי) באופן רשמי על החתמתו של מגן טוטנהאם ונבחרת אנגליה, קייל ווקר.

הסיטיזנס ישלמו לתרנגולים לא פחות מ-45 מיליון ליש"ט עבור ווקר, שחתם לחמש שנים בקבוצה של פפ גווארדיולה. בכפוף להישגים, הסכום שישולם על השחקן עשוי להגיע עד 50 מיליון ליש"ט.

ווקר בן ה-27 החל את הקריירה בשפילד יונייטד, ממנה הושאל לנורת'המפטון טאון. הוא נרכש ב-2009 על ידי טוטנהאם, ששילמה לשפילד עליו ועל קייל נוטון יחד תשעה מיליון ליש"ט. מיד לאחר הרכישה, טוטנהאם השאילה אותו לעונה לשפילד ולאחר מכן הוא שיחק בהשאלה גם אצל קווינס פארק ריינג'רס ואסטון וילה, עד שבעונת 2011/12 החל לשחק באופן קבוע במדי טוטנהאם ופרץ לתודעה, כולל זכייה בשחקן הצעיר של העונה וכניסה לנבחרת העונה. בסך הכול, הוא רשם במדי הספרס 212 הופעות בכל המסגרות וארבעה שערים ובעונה האחרונה נכנס שוב לנבחרת העונה. הוא ערך את הבכורה בנבחרת אנגליה בנובמבר 2011 ומאז הספיק לרשום 27 הופעות.

עוד בנושא:

לאונרדו בונוצ'י עבר מיובנטוס למילאן תמורת 40 מיליון יורו
העברות בעולם, 14.7: מסי רוצה את דלה עלי, הארט סיכם בווסטהאם
דני סבאיוס חתם בריאל מדריד על חוזה ל-6 שנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully