וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היריבה האפשרית הבאה של בית"ר ירושלים: מאריטימו הפורטוגלית

14.7.2017 / 11:59

הקבוצה מהבירה צריכה לעבור את בוטב פלובדיב אחרי 1:1 בישראל. אם תשלים את העבודה, היא תשחק נגד הקבוצה שסיימה במקום השישי בפורטוגל. הכירו את היריבה, כולל החברים של קלאודמיר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אם בית"ר ירושלים תעבור את בוטב פלובדיב הבולגרית בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, היא תפגוש בסיבוב השלישי את מריטימו הפורטוגלית - כך עולה מחיתוך ההגרלה שהתקיימה היום (שישי) בניון שבשוויץ. המשחק הראשון יתקיים ב-27 ביולי בישראל והגומלין ייערך שבוע לאחר מכן, ב-3 באוגוסט. הקבוצה מהבירה נפרדה אתמול ב-1:1 מהקבוצה הבולגרית והיא תתארח אצל ביום חמישי הבא (20:30) למשחק הגומלין שיתקיים בבורגס. ניצחון או תיקו 2:2 ומעלה יעלו אותה שלב.

* מאריטימו הפסידה הערב ב-2:1 לבראגה במשחק הכנה.

עוד בנושא:

היריבה האפשרית הבאה של מכבי תל אביב: פאניוניוס או גוריצה
היריבה האפשרית הבאה של בני יהודה: זניט סנט פטרסבורג
היריבה הבאה של הפועל באר שבע: ז'לגיריס או לודוגורץ

קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
מאזן טוב נגד מאריטימו. קלאודמיר/יוסי ציפקיס

הפוליטיקה: אם לפאניוניוס שכנראה תפגוש את מכבי תל אביב, יש שני איראנים, הרי שלמאריטימו יש אחד. מדובר בשוער אמיר עבדזאדה ווגם הוא לא יגיע לישראל. אבל בניגוד לפאניוניוס שם מדובר בשחקני מפתח, כאן זהו השוער השלישי ומאריטימו תסתדר גם בלעדיו.

האצטדיון: אסטדיו דה מאריטימו באי מדיירה (בו נמצא נמל התעופה על שם כריסטיאנו רונאלדו והפסל המפורסם) הוא האצטדיון הביתי והוא מכיל 10,600 מקומות. הוא שופץ ב-2016 בעלות של 35 מיליון יורו.

המאמן: דניאל ראמוס בן ה-46 אימן בהרבה קבוצות קטנות בקריירה בת 16 השנים שלו. העונה שעברה הייתה הראשונה שלו בליגה הבכירה בפורטוגל.

הכוכב: ארדם שן הבלגי-טורקי הוא אמנם לא כוכב, אבל בוודאי השחקן הכי חשוב של מאריטימו במרכז המגרש. הוא הגיע לקבוצה בשנה שעברה אחרי שנתיים בליגה הבכירה בגזיאנטפספור והוא העוגן באזור עיגול האמצע.

שימו לב ל...: קלאודמיר יפגוש כמה חברים מימיו בליגה הפורטוגלית. השוער גוטארדי, הבלם זיינדין ג'וניור והחלוץ אדגר קוסטה שיחקו ביחד איתו בנסיונאל. קלאודמיר עצמו שיחק 7 פעמים בעבר נגד מאריטימו והפסיד רק פעם אחת.

בעונה שעברה: מקום שישי בפורטוגל אחרי עונה שכללה 13 ניצחונות, 11 תוצאות תיקו ו-10 הפסדים. 34 שערים ב-34 משחקי ליגה היוו מאזן לא מחמיא במיוחד.

מה עשתה בחלון ההעברות: בעיקר נחלשה. מאריטימו איבדה את הבלם המוביל ראול סילבה והחלוץ הפותח דייגו סוזה- שניהם עברו לבראגה ללא תמורה אחרי שסירבו להאריך חוזים. המגן הימני פטריק חתם בבנפיקה והקבוצה ממדיירה צריכה למצוא עכשיו נכסים חדשים. בקבוצה חתמו עד כה 12 שחקנים חדשים, כולם בהעברות חופשיות, ושישה מהם ברזילאים.

עוד באותו נושא

היריבה האפשרית הבאה של בני יהודה: זניט סנט פטרסבורג

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully