וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפנית בעלילה: הניקס השהו את המגעים לטרייד על כרמלו אנתוני

למרות שכבר היה עם רגל וחצי ביוסטון, מלו עשוי להישאר בניו יורק עקב מינויו של סקוט פרי ל-GM. פול ג'ורג' חושף: כמעט עברתי לווריירס תמורת קליי תומפסון, וגם: עוד טריפל דאבל ללונזו בול

צילום מסך

אחרי כמה ימים עם הרבה פחות אקשן בשוק ה-NBA, נראה היה שכרמלו אנתוני יהיה זה שיספק את המהלך הגדול הבא. כוכב הניקס כבר היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה מניו יורק, שאף ניהלה מגעים עם יוסטון וקליבלנד כדי להעבירו בטרייד. אולם הלילה (בין חמישי לשישי) חלה תפנית בעלילה: על פי ESPN, הניקס נמלכו בדעתם והחליטו להשהות את המגעים עם הרוקטס והקאבס כדי לבצע ניסיון אחרון להשאיר את מלו בתפוח הגדול ולהחתימו על חוזה חדש ומשודרג.

הצעד המפתיע מגיע מיד אחרי שהניקס סיכמו עם ג'נרל מנג'ר חדש - סקוט פרי ששימש סגן הנשיא לענייני כדורסל בסקרמנטו. פרי מעוניין להשאיר את כרמלו, שממילא מרגיש יותר בנוח לאחר עזיבתו של פיל ג'קסון, עימו ניהל יחסים מתוחים למדי. כעת, כך מדווח, זימן המאמן ג'ף הורנסק פגישה פרטית עם כרמלו כדי לשכנע אותו להישאר, למרות שרק אתמול נראה היה שנרקם לו טרייד שישלח את אנתוני ליוסטון, שם היה אמור לחבור לחברו הקרוב כריס פול ולג'יימס הארדן.

שחקן ניו יורק ניקס כרמלו אנתוני. AP
בסוף זה יסתיים בהארכת חוזה? כרמלו/AP

עוד חדשות NBA

* פול ג'ורג' חושף: לפני המעבר לאוקלהומה סיטי, הפייסרס ניהלו מגעים עם גולדן סטייט על טרייד ענק במסגרתו הוא היה אמור להצטרף לווריירס תמורת קליי תומפסון. האלופה התלבטה ממושכות אם לקבל את ההצעה, אולם לבסוף סירבה ובכך סללה לג'ורג' את הדרך ל-OKC, שם ישחק לצד ראסל ווסטברוק. "כבר חיכיתי להצטרף לגולדן סטייט, זו הייתה יכולה להיות סיטואציה טובה עבורי כדי לקחת אליפות", הודה ג'ורג'.

* רייג'ון רונדו הולך ומתקרב לחתימה בניו אורלינס. הרכז ערך אמש פגישה נוספת עם נציגים מהפליקנס ועשוי לחתום בקרוב על חוזה לעונה, ובכך לחלוק את עמדת הרכז עם ג'רו הולידיי, שחתם זה מכבר על חוזה לחמש עונות תמורת 126 מיליון דולר.

* דרק רוז מתקרב למילווקי, שמשוועת לרכז בעל שיעור קומה. מנגד, הבאקס עשויים להעביר את ג'ון הנסון בטרייד.

* לונזו בול ממשיך לעשות שמות בליגת הקיץ: הלילה רשם הרכז טריפל דאבל שני ברציפות והוביל את הלייקרס לניצחון 83:94 על קליבלנד עם 16 נקודות, 12 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. לברון ג'יימס צפה מהיציע והתרשם.

* עוד רוקי שמראה המון ניצוצות בווגאס הוא דניס סמית' ג'וניור, שנבחר תשיעי על ידי דאלאסץ הלילה הוא הוליך את המאבס לניצחון 76:83 על סקרמנטו עם 25 נקודות ו-7 ריבאונדים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן אינדיאנה פייסרס פול ג'ורג'. AP
כמעט עבר לווריירס. פול ג'ורג'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully