וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה סיכמה על רכישתו של נלסון סמדו מבנפיקה

אחרי שהמו"מ עם ארסנל על הקטור ביירין לא צלח, הקטלאנים סגרו בליסבון את העסקה לרכישת המגן הבינלאומי תמורת כ-30 מיליון יורו. סמדו רשם 31 הופעות בהרכב בליגה אשתקד ובישל שש פעמים

one

בזמן שריאל מדריד מתחזקת ומחתימה שחקנים, הקיץ של ברצלונה די מקרטע בינתיים. הקטלאנים לא ביצעו רכישה משמעותית עד כה אבל הערב (חמישי) הם הודיעו כי סיכמו על רכישתו של נלסון סמדו, המגן הימני המצוין של בנפיקה ונבחרת פורטוגל. רוברטו פרננדס המנהל הטכני של של בארסה שהה בליסבון וסגר את העסקה שבמסגרתה הקטלאנים ישלמו כ-30 מיליון עבור כרטיסו של השחקן ועוד 5 מיליון לבונוסים עתידיים.

סמדו יעבור בשישי בדיקות רפואיות ולאחר מכן הוא צפוי לחתום לחמש שנים בברצלונה, שמשוועת למגן ימני אחרי שסבלה בעונה שעברה בעידן שאחרי דני אלבס וכשלה בהחתמה של אלש וידאל שלא הצליח להשתלב בקאמפ נואו. סמדו, 23, עלה לקבוצת הבוגרים של בנפיקה ב-2015, אך את הפריצה הגדולה שלו עשה בעונה החולפת כשהיה שחקן הרכב אצל הנשרים ורשם 31 הופעות בהרכב, במהלכן הוא הצליח לבשל שש פעמים ולכבוש שער אחד בליגה. כזכור, ברצלונה ניהלה הקיץ מרדף אחרי הקטור ביירין המגן הימני של ארסנל, אך אחרי שכשלה במו"מ עם התותחנים, הלכה בכל הכוח על סמדו שיהיה הפורטוגלי התשיעית במועדון וינסה לאייש בהצלחה את העמדה הבעייתית של הקבוצה.

נלסון סמדו בנפיקה. GettyImages
עונה הבאה בקאמפ נואו. סמדו, מימין מול דורטמונד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully