וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בהגרלת הליגה האירופית: מילאן או ויין רוני יגיעו לישראל?

בית"ר ירושלים ובני יהודה לא מדורגות בהגרלת סיבוב המוקדמות השלישי (14:00, ספורט1) ועשויות לקבל בין היתר את מועדון הפאר האיטלקי ואת אברטון. גם טל בן חיים ועומרי אלטמן עשויים להגיע. מכבי תל אביב מדורגת ותזכה להגרלה נוחה יותר

אתר רשמי

רגע אחרי המשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, הקבוצות הישראליות המשתתפות במפעל תדענה מחר (שישי, 14:00, ספורט1) מה מחכה להן בשלב הבא. מכבי תל אביב תהיה הישראלית היחידה בין המדורגות בסיבוב המוקדמות השלישי, בעוד בית"ר ירושלים ובני יהודה נמצאות בצד השני ולכן עשויות לקבל הגרלה פיקנטית במיוחד אם אכן תעבורנה את היריבות הנוכחיות שלהן. משחקי הסיבוב השלישי יתקיימו ב-27 ביולי וב-4 באוגוסט.

* חלק מהקבוצות עדיין צריכות לעבור את סיבוב המוקדמות השני.
* אם אחת המדורגות תודח, הקבוצה שניצחה אותה תתפוס את מקומה ברשימת המדורגות.
* רשימת האפשרויות תצומצם לחמש בלבד בבוקר שלפני ההגרלה.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את רייקיאוויק במשחק הראשון
בית"ר ירושלים נותרה מאוכזבת אחרי 1:1 ביתי מול בוטב פלובדיב
בני יהודה חילצה 1:1 בסלובקיה מול טרנצ'ין והעבירה את ההכרעה למושבה

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים מול שחקן בית"ר ירושלים דן מורי. ברני ארדוב
עשויים להיפגש בקרוב. טל בן חיים מול בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

מכבי תל אביב, כאמור, תמשיך כמדורגת בזכות הניקוד הגבוה שלה מהשנים האחרונות. לפיכך, ההגרלה שלה צפויה להיות נוחה למדי. אמנם יש יריבות מאתגרות כמו ברונדבי הדנית, אוטרכט ההולנדית, א.י.ק שטוקהולם השבדית, דינמו בוקרשט הרומנית והכוכב האדום בלגרד, אך מול מרבית הקבוצות יהיו הצהובים פייבוריטים.

אצל בית"ר ירושלים ובני יהודה המבחר מעניין הרבה יותר. מילאן הגדולה חוזרת להשתתף באירופה ועשויה לפגוש את אחת מהשתיים, וכך גם אברטון המתחדשת עם ויין רוני ורונאלד קומאן. מעליהן מדורגות גם זניט סנט פטרסבורג, אתלטיק בילבאו, גלאטסראיי, פנרבחצ'ה ואפילו ספרטה פראג של טל בן חיים, שעשוי לחזור לישראל מוקדם משחשב. גם גנט (רמי גרשון, קני סייף ואור אינברום) תהווה מפגש בניחוח ישראלי וכן פנאתינייקוס של עומרי אלטמן. יריבות קשות נוספות: מארסיי, בורדו, איינדהובן, פרייבורג, קרסנודאר ופאוק סלוניקי של אלכסנדר סטנוייביץ'.

מי שבונה על הגרלה עם סיכוי טוב יותר להגיע לפלייאוף, יעדיף לקבל מבין המדורגות את אסטרה ג'ורג'ו הרומנית, ה.י.ק הלסינקי הפינית, דינמו מינסק מבלארוס או מריטימו מפורטוגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully