וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: רביב לימונד שוחרר בשל פציעה ויחמיץ את היורובאסקט

13.7.2017 / 16:57

רכז הפועל תל אביב, שהיה שחקן חמישייה באליפות הקודמת, השתתף בחלק מאימוני הרשות של הנבחרת אך לא הצליח להתגבר על הפציעה ושוחרר: "זה לא קל, נאלץ לבלוע גלולה מרה במיוחד"

רביב לימונד שחקן נבחרת ישראל (שמאל) עם ארז אדלשטיין. ניב אהרונסון
ייעדר בשל פציעה. לימונד/ניב אהרונסון

רכז הפועל תל אביב רביב לימונד לא יהיה חלק מהנבחרת של ארז אדלשטיין ביורובאסקט הקרוב שייערך בחלקו בישראל. הרכז שסבל מפציעה ממושכת לאורך העונה החולפת, לא הצליח להתגבר על הפציעה ובהחלתה משותפת של השחקן עם הצוות הרפואי של הנבחרת הוחלט לשחררו.

לימונד אמר אחרי ההחלטה: "לצערי בעקבות פציעה שעברתי בשנה האחרונה ועודני מתמודד איתה,לא אוכל לקחת חלק בקמפיין הנבחרת הקיץ. לא קל עבורי להחמיץ אליפות אירופה ובטח כשזו שמתקיימת בארץ, אך על מנת שאוכל להחלים כמו שצריך ולשוב בעתיד לשורות הנבחרת אצטרך לבלוע גלולה מרה במיוחד. אני אוהב את נבחרת ישראל, את ארז אדלשטיין ואת חבריי השחקנים, אני בטוח שהם יתנו אליפות מדהימה ואני אהיה שם כדי לתמוך ולעודד אותם".

לימונד הוא מהשחקנים הוותיקים והבולטים בנבחרת בעשור האחרון. הוא השתתף בשלוש אליפויות אירופה האחרונות ובסך הכל יש לו בנבחרת ישראל 128 הופעות כשהוא חולק את המקום ה-13-14 בתולדות הנבחרת עם גיא פניני ו-572 נקודות שממקמות אותו במקום ה-35 בתולדות נבחרת ישראל. באליפות אירופה האחרונה היה שחקן חמישייה בכל המשחקים וסיים אותה עם 7.5 נקודות בממוצע כקלע הרביעי הטיבו בנבחרת אחרי עמרי כספי, ליאור אליהו וגל מקל.

נבחרת ישראל תפתח את הכנותיה ביום שלישי הקרוב ואז תקיים מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן ארז אדלשטיין, הקפטן עמרי כספי וותיק השחקנים בסגל יותם הלפרין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully