וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 0:4 את מילואי וולפסבורג במשחק הכנה

הירוקים התחילו את מחנה האימונים ברגל ימין. עומרי בן הרוש (14) נגח אחרי קרן של אופיר מזרחי, שון וייסמן (48) ואלירן עטר (61) הוסיפו מבישולים של רועי קהת. עמית זנטי הצטרף (69)

צפו בתקציר המשחק

מכבי חיפה קיימה היום (חמישי) את משחק המבחן הראשון שלה במחנה האימונים בפולין וגברה 0:4 על מילואי וולפסבורג. גיא לוזון החליט לתת לדקל קינן הזדמנות לפתוח כקפטן במרכז ההגנה, כשגם רז מאיר ושון וייסמן הצעירים קיבלו הזדמנות, כחלק מהרכב שכלל שבעה שחקנים חדשים.

הירוקים לא התקשו, וכבר בדקה ה-14 עלו ליתרון אחרי שעומרי בן הרוש הגיע לכדור קרן מדויק של אופיר מזרחי. רועי קהת מצא את שון וייסמן (48) שכבש את השני, והשלים שני בישולים בדקה ה-61, כשניתב כדור טוב לראשו של אלירן עטר. בדקה ה-69 גילי ורמוט, שנכנס כמחליף, מצא בכדור רוחב מחליף נוסף, עמית זנטי, שגלגל בקלילות את הרביעי. הירוקים יפגשו ב-16.7 (ראשון) את מידז' לגניצה הפולנית למשחקם השני במחנה.

מהלך המשחק:

דקה 1: המשחק יצא לדרך

דקה 14: שער! אופיר מזרחי מצא בכדור קרן מדויק את את הראש של עומרי בן הרוש, והמגן שהגיע ממכבי תל אביב כבש כבר במשחקו הראשון. 0:1 למכבי חיפה

דקה 32: ניסיון ראשון לוולפסבורג. הרמה טובה מצאה את הראש של ג'וסטבן שנגח טוב, אבל מצא את גלזר מוכן

דקה 38: רועי קהת מצא את גיורגי קוסטדינוב, הבולגרי שיחרר בעיטה טובה אך פספס את המסגרת בסנטימטרים

דקה 48: שער! הירוקים פתחו טוב את המחצית השנייה. נגיחה של רועי קהת מצאה את שון וייסמן, שבאחד על אחד מול השוער לא התבלבל ושם את השני. 0:2 למכבי חיפה

דקה 61: שער! שוב רועי קהת התחיל את המהלך, והפעם מצא את אלירן עטר שנגח טוב והכניע את השוער. 0:3

דקה 69: שער! שיתוף פעולה בין אלירן עטר לגילי ורמוט איפשר לאחרון להעביר כדור רוחב מדויק שהגיע לעמית זנטי המחליף. 0:4 לחיפה

הרכב מכבי חיפה: עומרי גלזר, רז מאיר, אליסון דוס סנטוס, דקל קינן, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, גיורגי קוסטדינוב, רועי קהת, אלירן עטר, שון וייסמן, אופיר מזרחי.

כן שותפו: אוהד לויטה, סאן מנחם, שי בן דוד, גארי קגלמאכר, ארסנט מאבוקה, איתן וולבלום, גילי ורמוט, מוחמד אבו פאני, מוחמד עוואד, עמית זנטי.

הרכב מילואי וולפסבורג: ניק נורנברגר, רובין זיגלה, ז'אן נויווירט, בלאז קרמר, מוראט סגלם, ניקולס אבדאת, איבה מאי, אורחן וויצ'יץ', חסן אל-סלח, מריאן סאר, ג'וליאן ג'וסטבן.

שחקני מכבי חיפה אופיר מזרחי, שון וייסמן. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
אופיר מזרחי עם שון וייסמן/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם אלירן עטר. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
הירוקים חוגגים את השער של אלירן עטר/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully