וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: משה אוחיון סיכם לשלוש שנים נוספות

13.7.2017 / 16:33

הקפטן של הקבוצה מהדרום ימשיך כשחקן בעונה הקרובה ולאחר מכן ישולב בתפקיד מקצועי במועדון. אוחיון: " "תודה לבורא עולם על הזכות להישאר במשפחת מ.ס אשדוד, מקווה להמשיך לתרום"

מ.ס אשדוד עדיין לא מצאה מאמן חדש במקומו של רן בן שמעון, הקבוצה הקבוצה ממשיכה לגבש את הסגל שלה לקראת העונה שבפתח והיום (חמישי) היא הודיעה שהקפטן משה אוחיון סיכם את תנאיו ל-3 השנים הבאות בקבוצה, כאשר בעונה הקרובה הוא ימשיך כשחקן ובהמשך ישולב בתפקיד מקצועי במועדון.

אוחיון עצמו השוהה במחנה האימונים בסלובניה אמר: "תודה לבורא עולם על הזכות להישאר במשפחת מ.ס אשדוד, מקום שבו שיחקתי ברוב שנות הקריירה שלי. אני מקווה שגם סיום הקריירה יהיה פה בליגת העל. אני מאוד שמח להישאר ואשמח עוד לתרום למועדון מבחינה מקצועית וגם חברתית כפי שעשיתי בכל מקום שבו הייתי. תודה רבה לראשי המועדון על ההצעה להישאר בבית".

עוד בנושא:

עמיר תורג'מן צפוי לחתום באשדוד: הקבוצה הזמינה עבורו סט ביגוד

משה אוחיון שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
נשאר בבית. משה אוחיון/לירון מולדובן

אוחיון הוסיף: "שמח שיצאתי עם החברים בקבוצה למחנה אימון, זה הוא ה-18 שלי. זה זמן טוב להתאמן, להתגבש, להכיר טוב את השחקנים החדשים שהגיעו וליהנות ביחד. אני מרגיש שיש לי עוד מה לתרום לקבוצה ומקווה לעשות את זה כמה שיותר העונה. מאחל לכולנו מחנה אימונים טוב שנחזור מרוצים ובריאים".

אוחיון, 34, גדל במ.ס אשדוד ועשה סיבוב בהרבה קבוצות, כולל בחו"ל כמו וינטרטור השוויצרית, לגיה ורשה, לוצרן ואנורתוסיס. אוחיון חזר לישראל ב-2014 כדי לחתום בהפועל תל אביב וב-2016 הוא חזר למ.ס אשדוד עמה הוא עלה לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully