וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכש שני מאמיין? מכבי פתח תקוה החלה במגעים לצירופו של טאלו

13.7.2017 / 19:55

חלוץ נבחרת חוף השנהב, ששיחק עם רישאר סומא, יגיע רק כשחקן חופשי. במועדון אישרו: תורג'מן מועמד, אך השיחות יחלו רק אם יהיה חופשי. אימון: הקבוצה הפסידה 1:0 להפועל רמת גן, זיסו הכריע

טאלו. GettyImages
הספיק לרשום 72 דקות ברומא. טאלו/GettyImages

רכש שני מאמיין הצרפתית? מכבי פתח תקוה מנסה לקדם את עסקת החתמתו של חלוץ נבחרת חוף השנהב, ג'וניור טאלו. השחקן בן ה-24 ששייך לליל מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, אולם ביממה האחרונה חלה התפתחות בנוגע לשחרור מקבוצת האם שלו, ליל, וייתכן שישוחרר ללא תמורה. במועדון הדגישו כי השחקן יחתום רק במידה וישוחרר ללא פיצוי. טאלו הושאל בעונה החולפת לאמיין מהליגה השניה בצרפת, שם שיחק חצי עונה עם הקשר הגינאי רישאר סומא, שמעריך אותו מאוד. "עד עכשיו חיפשנו שחקנים מהליגה השניה בצרפת. הבאנו את מרסיאל וסומא, ואולי נביא עוד שחקן אחד משם", אמרו במועדון.

עד 2015 היה שייך לרומא והספיק לרשום במדיה 72 דקות בעונת 2011/12, לפני שיצא לסדרת השאלות. הוא שיחק שש פעמים במדי נבחרת חוף השנהב והיה בסגל שזכה באליפות אפריקה ב-2015. אם אכן ישוחרר בחינם, במועדון יגישו לשחקן הצעה כספית גבוהה, שבדומה לשחקני הרכש החדשים מרסיאל ותומאש סיבוק, אמור לשבור את תקרת השכר במועדון בזכות ההשקעה של שינו זוארץ ואבי לוזון בקבוצה העונה. רק לפני שנתיים הגיע טאלו לליל, כשנרכש מרומא תמורת מיליון יורו אחרי שהושאל עונה קודם לכן לבאסטיה.

מאמן מכבי פתח תקוה, קובי רפואה. יוסי ציפקיס
משאירים משבצת לזר. קובי רפואה/יוסי ציפקיס

קובי רפואה ועומר גולן לא מתכוונים לצרף זר שישי בשלב זה ומשאירים את האפשרות הזאת פתוחה להמשך העונה. יחד עם זאת, בגלל הסגל הקצר יחסית, במועדון שוקלים לצרף גם שחקן ישראלי, ובכך לנעול אותו לקראת העונה הבאה.
כזכור, שלשום פרסמנו כי אלון תורג'מן מועמד להגיע לקבוצה. במועדון אישרו כי השחקן מועמד אך לא ייפגשו איתו כל עוד לא יגיע להסדר עם מכבי חיפה ויהיה שחקן חופשי. הקבוצה תצא למחנה אימונים ביום ראשון, ושלושת יריבות האימון שלה יהיו אריס לימאסול (קפריסין, 18 ביולי). זלאגרסגי (הונגריה, 21 ביולי) ובלדייספור (טורקיה, 23 ביולי).

אחרי הניצחון על הפועל אשקלון והתיקו מול נצרת עילית, הקבוצה הפסידה הערב במשחק אימון 1:0 להפועל רמת גן. קובי רפואה עלה עם חלק מהשחקנים הצעירים שלו. עידן אהדנני פתח בעמדת הבלם וגם תאי בריבו פתח בחוד. את השער לרמת גן כבש שרון זיסו שהגיע מבית"ר תל אביב רמלה. במחצית השניה שיתף רפואה בעיקר שחקני נוער.

ההרכב שפתח: צחי גיגי, עודד אלקיים, ז'והאן מרסיאל, עידן אהדנני, אורי מגבו, יובל שבתאי, רומאריו פירס, רישאר סומא, מנור סולומון, יובל אבידור, תאי בריבו.

(עדכון ראשון: 10:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully