וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה עושה מאמצים לצרף את יפתח זיו

הקבוצה מעין שרה הפכה להיות המובילה במירוץ אחר הגארד הישראלי המוכשר (22, 1.91) שהתקדם השנה תחת מאיר טפירו באשדוד. לזיו גם הצעה ממכבי חיפה. הסגולים החתימו עד כה את ליווינגסטון ושולדבראנד

שחקן מכבי אשדוד, יפתח זיו. לירון מולדובן
מתלבט. זיו/לירון מולדובן

עירוני נהריה ממשיכה בבניית הקבוצה לקראת העונה הקרובה, ולוואלה! ספורט נודע כי הסגולים מפעילים לחצים כבדים על הגארד יפתח זיו להצטרף ולקחת על עצמו את עמדת הרכז הראשון. זיו, בו מעוניינת מכבי חיפה ואף הגישה לו הצעה רשמית, צפוי לקבל החלטה בנושא בימים הקרובים. תחילה היה נראה כי הנטייה שלו להצטרף למכבי חיפה, אך לפי גורמים במועדון הירוק נראה כי הסיכוי גדול יותר שיצטרף דווקא לנהריה.

זיו (22, 1.91) גדל במכבי חיפה, ואחרי שהושאל לליגה הלאומית עלה לקבוצה הבוגרת בעונת 2014/15. בעונתו הראשונה מיעט לשחק, אך בעונת 2015/16 החל לקבל יותר הזדמנויות עם 2 נקודות למשחק ב-12 משחקים, לפני שקיבל פנייה מבני הרצליה ועבר לשרון. ב-21 משחקים תחת מיקי גורקה רשם 5.5 נקודות, 2.8 אסיסטים ו-2.1 ריבאונדים למשחק. הקיץ הדרים עוד יותר, חתם במכבי אשדוד, וב-33 משחקים רשם 7.9 נקודות, 3.9 אסיסטים ו-3.5 ריבאונדים בממוצע.

הסגל של אריק אלפסי בעין שרה עדיין דל בשחקנים כשעד כה חתמו שניים בלבד - הגארד האמריקאי דנזל ליווינגסטון, מהמצטיינים של העונה שעברה בליגה הלאומית במדי הפועל כפר סבא, והפורוורד יהונתן שולדבראנד שהאריך את חוזהו בשנתיים נוספות. נהריה עשויה להאריך גם את חוזיהם של סטו דגלאס ואיגור נסטרנקו.

עוד בנושא:

עירוני נהריה: יהונתן שולדבראנד חתם לשנתיים נוספות, יפתח זיו מועמד
דיווח: מכבי תל אביב במשא ומתן מתקדם עם פייר ג'קסון
הפועל אילת: הסנטר אייזיק רוזפלט חתם לשנתיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully