וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה: דקל קינן וגל אלברמן ישמשו כקפטנים העונה

13.7.2017 / 11:50

לוזון הודיע לשחקנים על החלטתו. כשהשניים ישחקו יחד, קינן ישמש כקפטן הראשון. המועדון דורש פיצוי תמורת שחרור תורג'מן. מזרחי, קוסטדינוב ועטר יפתחו במשחק ההכנה מול וולפסבורג ב'

AP

מכבי חיפה הודיעה היום (חמישי) על מינויים של דקל קינן וגל אלברמן לקפטנים של הקבוצה בעונה הבאה. הבלם הוותיק, שעונד את הסרט כבר מספר שנים, ימשיך לשמש כקפטן הראשון, בעוד הקשר שהגיע הקיץ ממכבי תל אביב יחליפו בהיעדרו. גיא לוזון הודיע לשחקנים על החלטתו במהלך מחנה האימונים בפולין, ואמר: "בעת האחרונה בה אנחנו מתגבשים לקבוצה, משפחה ולמטרה אחת - תהליך טבעי הוא לראות את אלו בעלי היכולת להוביל, להנהיג, לפרגן ולחזק את הטוב וגם את זה שפחות. תהליך בחירת הקפטן מורכבת מאי פעם. מרגיש כי כולנו הגענו למטרה משותפת להשפיע ולעשות את הטוב ביותר. הבחירה בקינן ואלברמן הייתה בשלמות והבנה ששניהם יובילו אותנו למימוש המסוגלות והפוטנציאל בצניעות מינימום, סמכות, ואהבה גדולה לאנשים. ווינריות ואמונה במטרה ובדרך".

בנושא אחר, נציגיו של החלוץ אלון תורג'מן נפגשו אתמול עם מכבי חיפה בניסיון להגיע להבנות לגבי שחרורו מהמועדון. תורג'מן, שהציע לוותר על שכרו, העומד על כמעט 200 אלף דולר בעונה, בתמורה לוויתור על החוזה, נתקל כרגע בסירוב של המועדון שדורש שיפצה אותו תמורת עזיבה. כזכור, שלשום פרסמנו כי מכבי פתח תקוה הצטרפה למאבק על החלוץ יחד עם בית"ר ירושלים ובני יהודה. בסביבתו של החלוץ אישרו את הידיעה, ושם טוענים כי הקבוצות לא מוכנות לשלם פיצוי עבורו. תורג'מן, 26, כבש תשעה שערים בכל המסגרות בעונה שעברה, ארבעה מהם בליגה. את עונת השיא שלו הוא רשם ב-2013/14 במדי מכבי חיפה, אז כבש 15 שערי ליגה.

ומה עם רכש? גראסהופרס עדיין דורשת כ-700 אלף יורו תמורת קאיו, אך במכבי חיפה לא מוכנים לשלם את הסכום הזה והציעו לשוויצרים עסקה במסגרתה יעבירו לה תמלוגים נוספים אם הקבוצה תזכה באליפות בשנתיים הקרובות, אז החוזה של הברזילאי אמור להסתיים במידה ויחתום. השוויצרים לא מתלהבים מעסקה כזאת ומכוונים כרגע לתשלום מלא על הקשר ללא סעיפי פיצוי. כזכור, נשיא המועדון יעקב שחר הודיע כי לא יהיה מוכן לשלם יותר מחצי מיליון יורו. אם חיפה תחתים את קאיו, היא תנסה להחתים את השחקן האחרון כשהוא לא תחת חוזה. המטרה היא לסיים את החלון עם רכישת שחקן התקפה אחד בלבד. מלבד העברת ארנסט מאבוקה, מכבי חיפה לא שילמה עד כה עבור שחקני רכש.

עוד בנושא:

מכבי חיפה: "שחר לא רוצה להיות הבעלים היחיד שמשלם בקביעות דמי העברה"
התיקון: על הבכורה של דן איינבינדר בהפועל באר שבע
מכבי תל אביב: שגיב יחזקאל ויגור פיליפנקה לא בסגל לרייקיאוויק
בהפועל באר שבע טוענים: חסר לנו חלוץ עם נוכחות פיזית

גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב מול דקל קינן שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
עכשיו הם כבר משמשים יחד כקפטנים. קינן ואלברמן/קובי אליהו

גיא לוזון ערך אתמול אימון הכנה למשחק מול וולפסבורג ב' הערב (19:00, אין שידור). הוא שם דגש על כושר גופני ומעט טקטיקה. כדי לעבוד על הגיבוש, לוזון חילק את השחקנים לקבוצות קטנות שכוללת שחקנים חדשים וותיקים, וערך משחקוני "טניס כדורגל". הקבוצה שניצחה כללה את דקל קינן, גילי ורמוט, שי בן דוד, אופיר מזרחי ורז מאיר.

הבוקר ערכה הקבוצה אימון נוסף לקראת המשחק. לוזון ערך אסיפה בה נתן לשחקנים דוגמאות של עמידה טקטית מקבוצות גדולות בעולם. עומר דמארי לא כשיר למשחק אבל מתאמן. על פי האימון, לוזון מתכוון לפתוח במערך של ארבעה שחקני הגנה. גארי קגלמאכר ואליסון דוס סנטוס יפתחו כבלמים ונראה שרז מאיר ועומרי בן הרוש יהיו המגנים. גל אלברמן, גיורגי קוסטדינוב ורועי קהת ישחקו בקישור. בהתקפה ישחקו אופיר מזרחי, אלירן עטר ושון ויסמן.

אתמול ערכה הקבוצה אימון ערב, לאחריו שוב עבדו השחקנים על גיבוש. אחרי אליסון דוס סנטוס ואופיר מזרחי, הפעם הגיע התור של המגן הקמרוני ארנסט מאבוקה לשיר בפני השחקנים.

לקראת המשחק, לוזון התראיין לאתר הרשמי, והתייחס לשלושה הימים האחרונים: "אחרי הפרק הגופני האינטנסיבי שעברנו במחנה בארץ, ביומיים שלושה האחרונים התרכזנו קצת יותר בכלים הטקטים מבחינה הגנתית ומבחינה התקפית כדי שהשחקנים החדשים יכירו את שאר חבריהם ואיך שהם ישתלבו בסגנון המשחק שלנו ואיך שאנחנו שואפים לשחק. ברור שזה עדיין לא מושלם, ברור שיש לנו עדיין דרך ארוכה - והיום זה יהיה צעד ראשון לראות לאיזה כיוון אנחנו הולכים".

(עדכון ראשון: 09:52)

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: "שחר לא רוצה להיות הבעלים היחיד שמשלם בקביעות דמי העברה"

לכתבה המלאה
שחקן בני יהודה אלון תורג'מן. ברני ארדוב
עתידו עדיין לא ברור. תורג'מן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully