וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תוותר על סעיף השחרור כדי להיפטר מאוסקר סקאריונה

13.7.2017 / 13:40

סעיף השחרור של הארגנטינאי עמד על 1.5 מיליון יורו, אולם העונה הוא אמור היה להרוויח כמיליון יורו נטו, והצהובים החליטו לאפשר לו לעזוב בחינם לגוזטפה. יחזקאל ופיליפנקה לא בסגל לרייקיאוויק

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: שניר דבוש

במכבי תל אביב ממתינים לשמוע האם אוסקר סקאריונה חותם בגוזטפה הטורקית, אליה הוא המריא אתמול בצהריים במטרה לסגור על חוזה חדש. הצהובים מאוד היו רוצים להשתחרר מחוזהו של שחקן ההתקפה הארגנטינאי, שאמור היה לקבל שדרוג בעונה הקרובה ולהרוויח כמיליון יורו נטו. עד כדי כך רצו במכבי תל אביב להשתחרר מהחוזה, שהוחלט במועדון לוותר על סעיף השחרור שהחזיקו בחוזהו, לפיו קבוצה שתקנה אותו הקיץ תשלם לצהובים 1.5 מיליון יורו. המועדון אף נשא ונתן מול השחקן שלא היה מוכן לוותר על חוזהו, ושילם חלק מסוים מהחוזה שלו כפיצוי, אולם בסופו של דבר, אף שהצהובים קיוו תחילה להשיג סכום מסוים על שחרורו, הם החליטו לוותר על סעיף השחרור הגבוה שלו, והכל בתנאי שהשחקן אכן יחתום בקבוצה הטורקית.

נשיא גוזטפה אמר היום: "אוסקר סקאריונה ישתתף במחנה האימונים שיתחיל מחר".

מכבי תל אביב תפגוש הערב (חמישי, 18:00, ספורט1) את רייקיאוויק במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, ומי שפעם נוספת נותר מחוץ לסגל הוא שגיב יחזקאל. 19 שחקני הקבוצה שזומנו לסגל לקראת ההתמודדות יגיעו הבוקר לקרית שלום להתכנסות. שחקן הכנף, שגם לא יצא עם הקבוצה בשבוע שעבר למשחק מול טיראנה וגם ללא התלבש במשחק הראשון מול האלבנים בארץ לפני שבועיים, שוב לא נמצא בתוכניות של ג'ורדי קרויף. ההערכה היא שאחרי שהצהובים יביאו עוד שחקן כנף זר וכאשר שדור מיכה ישוב לסגל מהפציעה הארוכה שהוא סוחב, ישוחרר יחזקאל בהשאלה לקבוצה אחרת, ולא חסרות קבוצות שרוצות לקבל אותו לעונת השאלה.

שחקן נוסף שייעדר מהסגל מול האיסלנדים הוא הבלם יגור פיליפנקה. הבלארוסי נפצע שלשום באימון ואתמול באימון המסכם לא היה על הדשא. טל בן חיים ואיתן טיבי, שפתחו יחד בשני המשחקים מול טיראנה, ימשיכו בצוותא במרכז ההגנה. מי שזומן במקום פיליפנקה לסגל הוא שון גולדברג אבל עדיין לא בטוח שהוא יתלבש, שכן ג'ורדי קרויף הזמין לבית המלון בנתניה 19 שחקנים ואחד הוא ינפה קרוב יותר לשעת המשחק.

עוד בנושא

וידאר קיארטנסון ושלומי אזולאי עשויים בהרכב מכבי ת"א לפתוח מול רייקיאוויק
מכבי תל אביב: אוסקר סקאריונה עוזב לגוזטפה הטורקית
התיקון: אורן יוסיפוביץ על הבכורה של דן איינבינדר בהפועל באר שבע

אוסקר סקאריונה שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
הכל כדי להשתחרר מחוזהו. סקאריונה/יוסי ציפקיס

אגב, כפי שהיה בכל המשחקים העונה עד כה, גם מרסלו הברזילאי לא יתלבש הערב וזו רק שאלה של זמן עד שמכבי תל אביב תחליט מה היא עושה איתו. מירב הסיכויים הם שהוא יושאל לקבוצה אחרת, כאשר העדפת מכבי היא שזה יהיה ליעד אירופי.

קרויף ציין אתמול במסיבת העיתונאים כי הוא לא ילביש למשחק את כריסטיאן באטוקיו. בתחילת השבוע נפוצה שמועה בקרב אוהדי מכבי תל אביב, לפיה השחקן ביקש ללבוש את החולצה מספר 8, שהייתה שייכת כמובן לקפטן בעבר אבי נמני, אבל במכבי תל אביב הכחישו, והקשר האיטלקי-ארגנטינאי ישחק עם החולצה מספר 28.

עדכון ראשון: 9:22

עוד באותו נושא

וידאר קיארטנסון ושלומי אזולאי עשויים לפתוח בהרכב מכבי ת"א מול רייקיאוויק

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב שגיב יחזקאל. מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא חסרות קבוצות שמעוניינות. שגיב יחזקאל/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully