וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכביה 2017: אמרי פרסיאדו שבר את שיאו האישי ב-100 מטר

פרסיאדו קבע 10.38 שניות בחצי הגמר והמשיך לזכייה בזהב, ויסמן ניצחה אצל הנשים. ארבעה שיאי מכביה חדשים בבריכה, כולל עוד הצגה של ארווין. התאומים צריוק זכו במדליות זהב בהיאבקות

AP

בווידאו: המהדורה לסיכום היום השביעי במכביה

תחרויות האתלטיקה עמדו במרכז היום השמיני של המכביה ה-20, כאשר הערב (רביעי) באצטדיון בגבעת רם בירושלים, אמרי פרסיאדו כיכב עם זכייה במדליית זהב ב-100 מטר. אלוף ישראל רשם תוצאה של 10.39 שניות בגמר בדרך אל הזהב, אך לפני כן, בחצי הגמר, שבר את שיאו האישי עם 10.38 שניות וקבע את התוצאה החמישית בטיבה של אצן ישראלי.

אלופת ישראל דיאנה ויסמן ניצחה בקלילות ב-100 מטר אצל הנשים עם 11.60 שניות. היא הקדימה את אלי אדוארדס הבריטית ודניאל פולסטר הישראלית.

איתמר פיילר קבע שיא אישי של 14.25 שניות וניצח בריצת 110 מטר משוכות עם התוצאה השלישית בכל הזמנים במכביה. אלינה דרוזדוב הלכה בדרכו וקבעה גם היא שיא אישי, כשניצחה עם זמן של 13.92 שניות את ריצת 100 מטר משוכות אצל הנשים.

אמרי פרסיאדו אצן ישראלי. יוסי ציפקיס
בכושר מצוין. אמרי פרסיאדו/יוסי ציפקיס

בבריכת השחייה שמרו על המגמה עם ארבעה שיאי מכביה נוספים וגם שיא ישראלי. האלוף האולימפי וכוכב המכביה אנתוני ארווין, הפך לשחיין המהיר בתולדות המכביה עם 22.05 שניות וניצח ב-50 מ' חופשי. דוד גמבורג סיים שני עם 22.94 שניות.

קלי פרטל האמריקאית, שאתמול שברה שיא תחרות ב-400 מ' חופשי, עשתה זאת הפעם ב-200 מ' מעורב אישי עם 2:15.03 דקות. על השיא השלישי היה חתום ג'אד הווארד האמריקאי, שניצח ב-200 מעורב אישי עם 2:02.83 דקות. נבחרת ישראל ב-4X100 קבעה שיא ישראלי עם 4:11.67 דקות (שחר מנחם, עמית עברי, קרן זיבנר ואור טמיר שחו) אך סיימה שנייה וראתה את האמריקאיות דוהרות אל הזהב ולשיא מכביה עם 4:10.77 דקות.

* שחייה פראלימפית: שיאן העולם מת'יו לוי האוסטרלי ניצח ב-50 מטר חזה עם 37.44 שניות והקדים את זיו בטר מישראל. לוי סיים ראשון גם ב-200 מטר מעורב אישי, עם זמן של 2:30.35 דקות והקדים את מארק מילאר הישראלי.

אנתוני ארווין שחיין אמריקאי, מכביה 2017. איתמר גרינברג, המכביה, אתר רשמי
השחיין המהיר ביותר במכביה. אנתוני ארווין/אתר רשמי, איתמר גרינברג, המכביה

* כדורגל: נבחרת ישראל העפילה לחצי הגמר לאחר שניצחה את ארגנטינה בפנדלים, אחרי 1:1 בתום הזמן החוקי. יריבתה בגמר תהיה ארה"ב, שגברה 2:4 על אורוגוואי. בחצי הגמר השני תפגוש מקסיקו (ניצחה בפנדלים את צרפת) את אנגליה (גברה 1:2 על ברזיל).

* כדורעף: ישראל הפסידה לברזיל 3:2 בקרב על ראשות הבית המוקדם אצל הגברים. בנשים, ישראל ניצחה 0:3 את אוקראינה.

* כדוריד: ישראל ניצחה בקלות 19:41 את צרפת והעפילה לגמר עם מאזן מושלם בשלב הבתים. בקרב על מדליית הזהב תפגוש ישראל את ברזיל, שניצחה בדרבי 25:29 את ארגנטינה.

המתאבק אנדריי צריוק (מימין) עם אחיו התאום איליה צריוק. ולדימיר צריוק, המכביה, אתר רשמי
דאבל משפחתי. האחים צריוק/אתר רשמי, ולדימיר צריוק, המכביה

* הוקי קרח: קנדה הבטיחה כמעט בוודאות את מקומה בגמר במוצאי שבת (21:00 בארנה) לאחר שהביסה 2:16 את נבחרת ישראל, שתתמודד ככל הנראה על מדליית הארד. ארה"ב ורוסיה מתמודדות על הכרטיס הנוסף לגמר, כך שזהות היריבה של קנדה תיקבע מחר.

* הוקי שדה: נבחרת הגברים של ישראל הודחה בחצי הגמר בעקבות הפסד 5:0 להולנד, וגם נבחרת הנשים נעצרה באותו שלב עם הפסד 3:0 לארגנטינה.

* היאבקות, סגנון יווני-רומי: התאומים איליה ואנדריי צריוק בני ה-24, זכו במדליות זהב בקטגוריות משקל שונות. שני האחים נולדו באוקראינה, עלו לארץ בגיל 4 והחלו להתאבק בעקבות אחיהם ולדימיר איליה, שהיה אלוף המכביה הקודמת במשקל עד 60 ק"ג, לקח הפעם את הזהב ב-66 ק"ג.

* טניס שולחן: קטרינה מיכאילובה מגרמניה זכתה במדליית הזהב לאחר שניצחה בגמר טורניר היחידות ברעננה את כרמית דור הישראלית. היא השלימה דאבל לאחר מכן, כשזכתה יחד עם אחותה הצעירה ליסה במדליית הזהב בזוגות, אחרי ניצחון על נלי שויפר ושלי גלמן מישראל. מיכאל טאובר ניצח בגמר הגברים את מתן סימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully