וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור: "היה שבוע קשה, עשיתי טעויות במו"מ עם ירושלים"

12.7.2017 / 18:33

השחקן פרסם פוסט בפייסבוק אחרי ההחלטה להישאר: "בסוף הלב שלי לקח את זכות הדיבור". במכבי תל אביב זועמים עליו: "המילים שלו מגוחכות, ההתנהגות לא מכובדת. זה לא האופי שאנחנו רוצים"

one

"זו לא הייתה התנהגות מכובדת. לא של הסוכן, ולא של השחקן", כך סיכם היום (רביעי) גורם במכבי תל אביב בכעס את העסקה שהתפוצצה עם בר טימור, שברגע האחרון נשאר בהפועל ירושלים. רק לפני 24 הכול נראה אחרת. טימור שוחח עם אנשי מכבי תל אביב וכל הפרטים סוכמו בין סוכנו של השחקן לבין מנהל הצהובים, ניקולה וויצ'יץ'. "סוכם שהוא ירוויח 450 אלף דולר לשנתיים. 200 אלף בעונה הראשונה, 250 בשנייה. הכל כבר היה מוכן, הצד שלנו חתם והם פשוט באו ולא כיבדו את המילה".

הצהובים הזועמים ובקבוצה הוסיפו: "מה שאולי הכי מרגיז בסיפור, זה שמילא אתה מסכם ונסוג, אבל בחירת המילים בהודעה שלו הייתה מגוחכת. הוא אמר שלא היה לו ספק מהרגע הראשון שירושלים זה המקום שלו. זה מגוחך, כי לנו הוא אמר דברים אחרים לגמרי. הוא דיבר איתנו על תכניות ועל איך הוא רוצה לתרום. הוא אמר שהוא רוצה להיפגש עם אנשים מהמועדון די מהר וכמה הוא שמח להגיע אלינו. לפחות הוא היה מעדן את ההודעה. מי שהיה שומע אותו מדבר איתנו, היה מבין עד כמה ההודעה שלו מגוחכת".

עוד בנושא:

הבריז למכבי תל אביב: בר טימור חתם לעוד שלוש שנים בהפועל ירושלים
שרון דרוקר יאמן את אקדמיק סופיה הבולגרית
הפועל חולון: תמיר בלאט סיכם את תנאיו

בר טימור שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הרוחות סוערות. טימור/ברני ארדוב

עוד אמרו אצל הצהובים: "קיבלנו כמה טיפים לפני, שהוא יכול להישבר ושהוא רגיש ובסוף זה באמת מה שקרה. לא אהבנו את ההתנהלות שלו. יותר מכל, הוא הוכיח לנו שזה לא האופי שאנחנו רוצים במועדון".

טימור צפוי להרוויח בירושלים שכר נמוך משמעותית מזה שהוצע לו במכבי תל אביב. למרות זאת, בסביבת השחקן אומרים: "הכסף לא שיחק תפקיד. זה מה שהלב שלו רצה וזו לא קלישאה. בר ראה את ההתלהמות של אוהדי ירושלים וקיבל לא מעט הודעות מהם אחרי הפרסום. עבר עליו לילה לא קל ובבוקר הוא התקשר לאורי אלון ואמר 'אני רוצה לקחת את ההצעה המקורית ולהמשיך בירושלים". מקורביו של השחקן הוסיפו כי הוא נכנס למשא ומתן עם מכבי תל אביב כי היה פגוע מהבאתו של יוגב אוחיון לבירה: "הוא אוהב את ירושלים, יש לו זיקה למועדון וזה מה שהוא בחר".

עוד באותו נושא

הבריז למכבי תל אביב: בר טימור חתם לעוד שלוש שנים בהפועל ירושלים

לכתבה המלאה

חשוב לי שאתם, האוהדים שכבר הפכתם לחלק ממני, תשמעו ישירות ממני, בלי פילטרים, מה קרה בימים האחרונים, שהיו כפי שאתם מתארים לעצמכם, מאוד לא פשוטים עבורי, בלשון המעטה.

עבורי הפועל ירושלים היא לא "מקום עבודה". התחברתי למועדון. אני מכיר כמעט כל אחד ואחד מכם. רואה אתכם מגיעים למשחק חצי שעה קודם, שרים, קופצים, מחכים כבר שיתחיל. בדיוק כמוני. כבר 3 שנים שאנחנו בארנה (כן, כן, הגענו לשם ביחד), וכמעט בכל מושב יש אוהד שאני מזהה מצוין. לכן השבוע האחרון היה לי קשה מאוד. אני חושב שעשיתי כמה טעויות בכמה שלבים במהלך המו"מ מול הפועל, אבל עכשיו זה כבר ממש לא חשוב.

האמת שחיכיתי לדבר אחד מרכזי, לשיחות עם אורי וגיא. כי להיות שותף לפרויקט של הפועל זה משהו ששינה ועדיין משנה לי את החיים. כסף זה דבר חשוב, אפילו מאוד, אבל מה שיש לי אתכם ועם כל הדבר הזה שנקרא הפועל, הוא הרבה מעבר לכסף. להגיע הביתה בכל יום זה אומר להיכנס לחדר ההלבשה שבו הכי נוח לי בעולם, להגיע לאימון קליעות לפני משחק ולתת כיף לילדים שמאחורי הסל, להרגיש את האדום הזה נכנס פנימה.

אני לא מתכוון להכחיש שהיו שיחות עם קבוצות אחרות וכן, גם עם מכבי תל אביב (שהיו איתי הוגנים ועל כך אני מודה להם). אבל בסוף היום הלב שלי לקח את זכות הדיבור, וברגע שזה קרה סגרנו בחמש דקות.

אני יודע שיש לנו קבוצה מוכשרת מאוד עם הרבה שחקנים בכל עמדה וברור לי שאצטרך להתחרות על דקות משחק מול שחקנים טובים שכולם גם חברים טובים, אבל זה היופי בספורט קבוצתי. כשיש לי ולנו את הצבא האדום ששומר לנו על הגב, אנחנו הכי בטוחים בעולם. יש לכולנו מטרה משותפת, אז נסיים במשפט של אורי: בואו נעשה את השלישית.

שלכם יותר מתמיד, בר

אה, ויאללה הפועל!!!!!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully