וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס חתם בפריס סן ז'רמן: "רוצה לזכות עם המועדון בליגת האלופות"

אלבס בן ה-34 עוזב את יובנטוס האיטלקית לאחר עונה אחת בלבד, וינסה לעזור לצרפתים להחזיר את תואר האליפות אותו איבדו בעונה שעברה. המגן הוסיף: "הגעתי כדי לנצח. אתן את כל כולי"

אתר רשמי

זה רשמי: דני אלבס חתם היום (רביעי) על חוזה לשנתיים בסגנית אלופת צרפת, פריס סן ז'רמן. המגן הברזילאי בן ה-34, שקיבל את החולצה מספר 32 (שלבשו בעבר דייויד בקהאם ודויד לואיז), יעזוב את יובנטוס אחרי עונה אחת בלבד בה זכה עם הקבוצה באליפות ובגביע.

המגן אמר לאחר החתימה: "אני מאושר להצטרף לפ.ס.ז'. בשנים האחרונות ראיתי איך המועדון הופך לכוח רציני באירופה. זה מרגש להיות חלק מהפרויקט הזה. בכל מועדון בו שיחקתי נתתי את כל כולי למען הקבוצה, וכך יהיה גם הפעם. מתנצל בפני מנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה, אבל הגעתי כדי לנצח. זכיתי בליגת האלופות בעבר ואני רוצה לעשות זאת גם כאן".

אלבס היה, על פי התקשורת הזרה, בדרכו למנצ'סטר סיטי ולאיחוד עם מאמנו לשעבר בברצלונה, פפ גווארדיולה, אך בשבועות האחרונים נכנסו לתמונה הצרפתים שזכו בשירותיו. אלבס ינסה להחזיר את תואר האליפות לפריס, לאחר שזכה ב-7 אליפויות בקריירה בספרד ובאיטליה. סן ז'רמן תהיה קבוצתו החמישית של דני אלבס בקריירה אותה התחיל בשנת 2001 בקבוצת באהיה מברזיל.

בעונה שעברה אלבס רשם 33 הופעות בכל המסגרות במדי יובנטוס בהן כבש 6 שערים ובישל 7 נוספים, ונתן תצוגות מרשימות במיוחד במסגרת ליגת האלופות, בה לקח חלק ב-7 משחקי עקבוצתו ב-12 הופעות.

עוד בנושא:

סוכנים חמושים של רשות המסים ערכו חיפוש ביאכטה של כריסטיאנו רונאלדו
בית המשפט העליון בצרפת: "כשלים חמורים בחקירה של קרים בנזמה"
רומלו ופול: החיבור החלומי בין לוקאקו לפוגבה במנצ'סטר יונייטד

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully