וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: הסתיימה הפגישה עם עמיר תורג'מן, צפוי להתמנות למאמן

12.7.2017 / 23:20

המאמן צפוי לחתום כמחליפו של רן בן שמעון ורוצה להביא איתו את עוזרו ארז בלפר מבית"ר תל אביב רמלה, אך יצטרך לקבל אישור מהמועדון. תורג'מן יוכל להמשיך בתפקידו כעוזר בנבחרת ישראל

מאמן הנבחרת הצעירה עמיר תורג'מן. ברני ארדוב
בדרך חזרה הביתה. עמיר תורג'מן/ברני ארדוב

עמיר תורג'מן נפגש הערב (רביעי) עם ראשי מ.ס אשדוד וצפוי להתמנות ביממה הקרובה למאמן הקבוצה. תורג'מן ביקש להביא איתו כחלק מהצוות שלו את עוזר המאמן ארז בלפר שעובד איתו כבר מספר שנים, ועבד גם בעונה החולפת כעוזרו בבית"ר תל אביב רמלה. כזכור, לאשדוד כבר יש עוזר מאמן בדמותו של רוני אוואט, וכעת נצטרך לראות האם תורג'מן יקבל את האישור להביא את בלפר כעוזר בנוסף לאוואט.

תורג'מן המתין כשבוע להסכמה של בית"ר תל אביב רמלה, שסירבה לתת לו את ברכת הדרך, אבל ביומיים האחרונים נרשמה פריצת דרך והקבוצה מהליגה הלאומית, אותה אימן תורג'מן בעונה שעברה, התירה לו להיפגש עם מ.ס אשדוד כדי לנסות ולסגור על חוזה כמאמן הקבוצה.

תורג'מן, שגדל באשדוד ושיחק בקבוצה הבוגרת, הוא המאמן המועדף על המועדון, ואחרי שאלי גוטמן סירב להצעה לחתום באשדוד, תורג'מן הפך ליעד הראשי של ג'קי בן זקן. מחר יחגוג תורג'מן באשדוד את בר המצווה של בנו, כך שבכל מקרה הוא לא יכול היה לצאת עם הקבוצה למחנה האימונים בסלובניה הלילה. ההערכה היא כי אם יסגור המאמן את תנאיו, הוא יצטרף אל הקבוצה רק ביום ראשון, ויעשה מבחינתו קאמבק מרגש למועדון שבו החל את דרכו לשחקן, לפני שיצא לקריירה עשירה.

כמו כן, תורג'מן יוכל, אם ירצה בכך, להמשיך לשמש כעוזר מאמן בנבחרת מאחר והוא מוגדר כעוזר מאמן שני אחרי רפי כהן.

(עדכון ראשון: 12:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully