וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר יאמן את אקדמיק סופיה הבולגרית

עוד מאמן ישראלי בחו"ל אחרי דיוויד בלאט וננו גינזבורג: המאמן בן ה-49 יעמוד על הקווים של אלופת בולגריה, שתתמודד במוקדמות ליגת האלופות ועשויה לפגוש את הפועל חולון אם תעפיל לשלב הבתים

מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר. ניב אהרונסון
עובר לבולגריה. דרוקר/ניב אהרונסון

אחרי דיוויד בלאט (דרושאפקה) וננו גינזבורג (נימבורק), מאמן ישראלי נוסף יעבוד בחו"ל בעונה הקרובה. שרון דרוקר מונה היום (שלישי) למאמן אקדמיק סופיה, שתהיה הקבוצה השישית שהוא מאמן מחוץ לישראל אחרי אוראל גרייט, ריטאס וילנה, אוסטנד, אריק סלוניקי ומונטגרנרו.

דרוקר אימן לאחרונה את מכבי ראשון לציון, אולם פוטר באפריל 2016, חודשים ספורים לפני שהקבוצה זכתה באליפות היסטורית תחת הדרכתו של אריק שיבק. מאז הוא לא אימן באופן סדיר, אבל כעת הוא מתחיל דרך חדשה בקבוצה הבכירה בבולגריה. אקדמיק זכתה ב-25 אליפויות, כולל בעונה החולפת, ובארון התארים שלה אפשר למצוא גם 11 זכיות בגביע המקומי. אקדמיק תשתתף במוקדמות ליגת האלופות של פיב"א, ואם תעמוד במשימה ותעפיל לשלב הבתים, היא תפגוש שם את הפועל חולון בבית A, שכולל גם את מונאקו, מורסיה, יניסיי, ססארי ואולדנבורג.

דרוקר לא יהיה הישראלי הראשון שמאמן בבולגריה. פיני גרשון אימן את נבחרת בולגריה מ-2007 עד 2008 והדריך אותה גם ביורובאסקט, ויעקב ג'ינו אימן את היריבה העירונית של אקדמיק, צסק"א סופיה, אך פוטר כעבור זמן קצר בנסיבות ביזאריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully